Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Erates

Erates

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2017
  • 16:00

Hoi,

Ik heb het probleem al een hele tijd, maar nu begint het de spuigaten uit te komen. Als ik in mijn auto naar muziek wil luisteren gebruik ik Spotify die ik naar de wagen stream via Bleutooth.
Maar deze verbinding lijkt te haperen. Om de paar seconden lijkt het alsof de muziek even op pauze wordt gezet. Initieel was dit pas na een 30-tal minuten, en dan ook maar eens heel af en toe. Maar tegenwoordig is dit vanaf het eerste liedje, en ook haperingen van ongeveer één seconde.

Het probleem heb ik nu met mijn OnePlus Two met Spotify, maar ik heb hetzelfde probleem gehad met Google Play Music, en ook op mijn oudere Nexus 5.

Gisteren heb ik dan geprobeerd met de iPhone van mijn vriendin, en die speelt vlekkeloos alle muziek af, zonder haperingen.

Ik veronderstel dus dat dit een Android probleem is, en niet aan mijn toestel zelf ligt.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Erates

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 19 februari 2017
  • 17:02

Het klinkt alsof de CPU niet genoeg resources krijgt om de muziek vlekkeloos af te spelen. Heb je misschien een batterijspaar functie aanstaan? ik heb hetzelfde als ik muziek vanaf mijn laptop naar mijn stereo verstuur met bluetooth. Als ik dan op full performance zet gaat het wel goed. 

misschien is er met je telefoon iets vergelijkbaars aan de hand.

Bewerkt (19 februari 2017 17:03)
Erates

Erates

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2017
  • 12:58

Hey Nanders,

Bedankt voor je voorstel. Ik denk echter niet dat dat het probleem is. Bij Accuoptimalisatie staat Spotify als "Niet geoptimaliseerd".

Of waar zou dit dan moeten staan? OnePlus 2

Bewerkt (20 februari 2017 12:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren