Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

kabouter_plons

kabouter_plons

• Lid sinds 14 januari 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 30 december 2016
  • 19:32

Ik zet al jaren probleemloos mijn foto's dmv Windows verkenner over naar mijn pc (met usb kabel). Nu ineens staat er bij de foto's "0 bytes" (in verkenner) en is zo'n foto niet uit te lezen. Bij oude, eerder gemaakte opnamen in zelfde map, zijn wel uit te lezen.
Om uit te testen heb ik in mijn telefoon een nieuwe map aangemaakt de camera-app (A Better Camera) daar op laten slaan. Wederom staat er in verkenner wel de naam van de foto met 0 bytes…..
Het vreemde is dat de telefoon er geen probleem mee heeft en in de specificatie van een foto staan wel een aantal bytes vermeld.

Iemand enig idee hoe dit komt of waar de foto's fysiek staan? Hoe kan ik anders een grote hoeveelheid fotos naar mijn pc halen?

Tnx
Fer

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 422
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 31 december 2016
  • 12:19

Hoi,

Is het mogelijk om vanuit de notificatiebalk op je telefoon, als deze aangesloten is, een ander type USB-verbinding te kiezen?

Er zijn anders nog wel andere methoden te bedenken, bijvoorbeeld via Google Foto's. Je kunt dan een back-up laten maken naar je Google-account en de foto's zijn dan ook vanaf je computer te benaderen.

kabouter_plons

kabouter_plons

• Lid sinds 14 januari 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 31 december 2016
  • 16:18

Hoi Sander,

Dat is wel mogelijk maar dan wil hij synchroniseren, dus van alles een backup maken…. Er staan wel erug veel fotos op mijn camera….

Google Foto's heb ik. Dat werkt idd wel maar ik ben momenteel bezig om een site (blog) te maken en die online sitebuilder werkt (nog?) niet met Google Foto's. Heb ik dus in dit geval niet zo veel aan. Ik mail nu af en to een foto. Dat werkt wel maar is alleen een beetje bewerkelijk.

Ik kan het gewoonweg niet uitstaan dat je geen grip hebt op die foto's. Ze moeten toch ergens fysiek staan. En het blijft vreemd dat eerder gemaakte opnamen wel aanwezig en downloadbaar zijn.

Fer

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren