Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Gijs

Gijs

• Lid sinds 30 april 2009
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2009
  • 11:19

Nog een keer bedankt voor alle reactie's. Ik denk dat ik toch liever virtueel wil, want ik ben bang dat m'n toestel nogal lomp wordt als er een fysiek toetsenbord bij komt.

Bewerkt (2 mei 2009 11:19)
Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2009
  • 08:15

Er is ondertussen techniek uitgevonden door RIM en zit in Blackberry Storm, waar je echt het scherm indrukt en een response terug voelt.
Werkt perfect, ben je benieuwd hiernaar loop dan even een Vodafone shop binnen die hebben hem liggen.

Kwestie van tijd en dan komen er meer toestellen met die techniek (WinMo, Android, Symbian)

Bewerkt (5 mei 2009 08:15)
eagle

eagle

• Lid sinds 08 mei 2009
  • Berichten 285
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2009
  • 13:31

Bij 1.5 heb ik het android kb uitgezet. Ik heb juist de G1 gekozen omdat er een fysiek kb op zit. Het duurt bij mij on-screen altijd drie keer zo lang.

Bewerkt (8 mei 2009 13:31)
Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2009
  • 00:07

Het virtuele toetsenbord valt me tot nu toe reuze mee. Het tikken went snel, vooral in landscape-modus, en je kunt als je wilt instellen of het toestel moet trillen bij een toetsaanslag. Wel lastig dat het toetsenbord en de invoerregel het hele scherm in beslag neemt, zodat je bijvoorbeeld in Google talk niet meer ziet waar je op reageert. Dan is het fysieke toetsenbord weer handig. Maar je hoeft nu niet meer voor elk klein woordje dat je wilt tikken het toetsenbord uit te vouwen, maar je kunt per keer kiezen. Ik vind het een welkome aanvulling, maar zou toch geen toestel zonder fysiek toetsenbord willen hebben.

Hoe zou het updaten eigenlijk werken zonder fysiek toetsenbord? Kun je dan ook alt-l en alt-s doen?

Bewerkt (10 mei 2009 00:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren