Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 5 november 2015
  • 15:41

Hoi,

We zijn er achter waar die meldingen vandaan komen. Het zijn namelijk (erg vervelende/kwaadaardige)advertenties. Die worden ingekocht bij advertentienetwerken en worden automatisch weergegeven op allerlei websites. We hebben de afgelopen week ook meldingen gehad van deze advertenties, maar zijn ze ook bij veel andere websites tegengekomen. Doordat steeds meer advertentieposities automatisch worden verhandeld en de controle op dit soort advertenties bij advertentienetwerken blijkbaar minimaal is, komen ze steeds vaker voor.

We hebben op Androidworld in ieder geval maatregelen genomen om (te proberen) dit soort vervelende advertenties te blokkeren. Voor andere sites geldt: probeer de advertentie te rapporteren bij de site waar je de advertentie ziet.

ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 173
  • Reputatie 0
  • 10 november 2015
  • 12:54

@sander heb het gemeld bij de desbetreffende site en die heeft actie onder nomen schrijven ze heb het de laatste dagen niet meer gehad dus dank je wel voor je raad.

heb wel een volgend vervelend iets als ik naar internet ga op mijn mobiel staat er als start pagina www.skoep.nl

en al wat ik doe krijg hem niet weg

verwijderen lukt niet

kun je mij hier ook raden wat te doen

vriendelijke groet Ayla

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 10 november 2015
  • 20:44

@sander heb het gemeld bij de desbetreffende site en die heeft actie onder nomen schrijven ze heb het de laatste dagen niet meer gehad dus dank je wel voor je raad. heb wel een volgend vervelend iets als ik naar internet ga op mijn mobiel staat er als start pagina www.skoep.nl en al wat ik doe krijg hem niet weg verwijderen lukt niet kun je mij hier ook raden wat te doen vriendelijke groet Ayla
als je de home pagina van de standaard browser wilt veranderen op een galaxy s5 bekijk dan even dit filmpje hier, daar wordt google als home pagina vast gezet, je kunt natuurlijk zelf het internet adres invullen wat jij graag wilt hebben als home scherm

Bewerkt (10 november 2015 20:52) | extra info toegevoegt.
ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 173
  • Reputatie 0
  • 10 november 2015
  • 22:33

@gizmobinky dank je wel maar snap er weinig van zal eerst eens uit zoeken of ik het in het Nederlands kan vinden

helaas is Engels niet aan mij besteed

vriendelijke groet Ayla

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 10 november 2015
  • 23:51

hmmm ik heb geen galaxy maar ik doe een poging.

eerst de browser openen dan rechtbovenaan de drie puntjes menu klikken dan instellingen klik vervolgens op startpagina klik dan op andere en vul in de adresbalk www.google.com of www.google.nl als een van deze 2 adressen ingevult is kies dan oké en dan meteen weer rechtbovenaan klaar of oké en als het goed is staat je beginscherm/homescherm weer op google.

je kunt op deze manier elk internet adres instellen en als startpagina gebruiken, vul jij daar bijv www.androidworld.nl in dan wordt dat jou startpagina

ik hoop dat het nu wel lukt.

ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 173
  • Reputatie 0
  • 13 november 2015
  • 15:46

@gizmobinky

ik gebruikte gewoon de app internet maar daar krijg ik he niet weg
bij de drie stipjes staat

Nieuw tabblad

toevoegen voor snel

ingognitomodus

Weergave bureaublad

instellingen

help

als ik instellingen aan tik

staat er wel http://www.google.nl als startpagina instellen maar dat gebeurd dus niet

staat midden in die pagina google zoekbalk maar krijg die start pagina niet weg helaas

tik nu maar de app google aan

vriendelijke groet Ayla

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 13 november 2015
  • 18:20

Wat misschien ook helpt is de gegevens en het cache geheugen wissen van de internet app.

Ga daarvoor naar instellingen/app of apps en dan meestal alle apps, zoek vervolgens de internet app en kies dan gegevens en cache wissen.

Door die actie is de internet app weer zoals je het toestel voor eerst startte.

Als dat niet helpt dan even wachten op iemand die je hier wel mee verder kan helpen.

ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 173
  • Reputatie 0
  • 13 november 2015
  • 21:55

@gizmobinky Wederom dank je wel het is gelukt

ben blij met je goede adviezen en hulp

vriendelijke groet Ayla

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren