Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Foppe

Foppe

• Lid sinds 13 oktober 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2015
  • 10:43

In google heb ik een spel wat is verbonden met google. Dan blijft de voortgang bewaart. Nu heeft een huisgenoot dat losgekoppelt. Inmiddels ben ik veel verder in het spel en zou dat graag gekoppeld zien bij google, zodat ie de hogere levels bewaart en ik daarmee verder kan. Ik heb al op internet gezocht. Gezocht in de help van Google. Geprobeerd om met de pc op dat account in te loggen en dan de gekoppelde game te verwijderen. Dit is niet gelukt. Hoe kan ik de huidige game uit 'Google Play sign in' verwijderen danwel overschrijven?

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 5 oktober 2015
  • 19:38

Je geeft niet aan waarom het verwijderen van de gekoppelde game niet gelukt is. Werkte het ontkoppelen niet? Probeer het dan eens via de app 'Google Instellingen'. Ga dan naar 'Verbonden apps' en kies daar de game. Druk dan op 'Ontkoppelen'.

Werkt dat niet, dan heb ik misschien nog een suggestie.

Foppe

Foppe

• Lid sinds 13 oktober 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2015
  • 08:40

Ik ben naar google instellingen gegaan en heb games ontkoppeld. Daarbij aangevinkt dat alle activiteiten uit google verwijderd moeten worden. De 1ste keer 2 uur gewacht en toen weer gekoppeld. De 2de keer 8 uur gewacht en toen weer gekoppeld. Beide heeft niet geholpen. Elke keer heeft google de 'oude' voortgang nog en wil daar verder gaan.
Andere suggesties zijn van harte welkom.

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 23 oktober 2015
  • 14:00

Beetje laat, maar ik heb nog een andere suggestie. Het zou kunnen dat de voortgang wordt gesynchroniseerd via Google Drive. Je kunt eens kijken of je daar de game-data kunt verwijderen door in Drive (op de desktop) naar de instellingen te gaan (tandwielicoontje), dan naar 'Instellingen'–> en dan naar 'Apps beheren'.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren