Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fgh77

fgh77

• Lid sinds 23 maart 2015
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 03:46

Ik heb een Samsung Galaxy S4 met 8GB intern geheugen en een SD-kaart van 32GB. Van die 8GB is nu nog maar 1GB ruimte over.
Ik heb al een aantal game-apps naar de SD-kaart verplaatst, maar het lijkt niet te leiden naar meer ruimte.
Het blijkt dat er 6GB aan apps zijn geïnstalleerd waar ook standaard apps bij zitten die ik niet gebruik.
Is het mogelijk om die standaard apps te verwijderen, zodat ik weer wat meer ruimte krijg?

JeroenNootebos

JeroenNootebos

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 08:35

fgh77
Ik heb een Samsung Galaxy S4 met 8GB intern geheugen en een SD-kaart van 32GB. Van die 8GB is nu nog maar 1GB ruimte over. Ik heb al een aantal game-apps naar de SD-kaart verplaatst, maar het lijkt niet te leiden naar meer ruimte. Het blijkt dat er 6GB aan apps zijn geïnstalleerd waar ook standaard apps bij zitten die ik niet gebruik. Is het mogelijk om die standaard apps te verwijderen, zodat ik weer wat meer ruimte krijg?

Hi fgh77,

Volgens mij kan dat alleen als je je toestel root.
Je zou ook eens kunnen kijken of je bijvoorbeeld veel downloads op je toestel hebt staan, of veel foto's. Je zou die via Google makkelijk kunnen back-uppen en dan van je toestel verwijderen.

fgh77

fgh77

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 15:12

Rooten is geen optie voor mij; daar heb ik totaal geen ervaring mee.
Ik heb gekeken naar de downloads op mijn telefoon, maar qua grootte valt dat erg mee. Ook de foto`s en video`s nemen niet het grootste deel van de ruimte in beslag.
Het zijn puur de apps die zo veel ruimte in beslag nemen. Kun je die standaard apps verwijderen, zoals Samsung Hubs, Tripadvisor, etc.?

Hansiepans

Hansiepans

• Lid sinds 20 februari 2015
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 15:22

Dat kan je volgens mij allemaal gerust verwijderen. Sommige apps van mijn moto g durf ik niet te verwijderen. Wat ik dan doe is via instellingen naar die app en dan tik je updates verwijderen aan/uit en uitschakelen. Dat scheelt al veel ruimte bij sommige apps.

fgh77

fgh77

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 15:31

Kun je nog gedownloade updates ongedaan maken, zodat er weer wat meer ruimte ontstaat?

Hansiepans

Hansiepans

• Lid sinds 20 februari 2015
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 17:17

Ja updates verwijderen staat erachter als het goed is. Is het niet goed dan kan je ze weer updaten. Althans, met mijn moto g.

killerayuub

killerayuub

• Lid sinds 06 maart 2015
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 1 april 2015
  • 17:10

Ik heb veel standaart apps verwijdert via titanium backup maar kon ze niet meer installeren heb gehoord dat je via odin root en alle apps kan terug krijgen is dit waar

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 1 april 2015
  • 20:56

Via Odin kun je een stock ROM installeren waar deze apps inbegrepen zitten.

killerayuub

killerayuub

• Lid sinds 06 maart 2015
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 1 april 2015
  • 21:00

nanders
Via Odin kun je een stock ROM installeren waar deze apps inbegrepen zitten.

Thnx man ga nu via sammobile me firmware downloaden en dan morgen flashen met odin hoop al me gegevens er nog blijven ik heb wel de stock rom nog

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren