Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 13 november 2014
  • 11:52

Sinds Android 5.0 zijn er vele nieuwe functies bijgekomen in Android, waarvan er één zorgt voor een sterretje in de statusbalk van je Android-device. Nu kreeg ik al een aantal malen de vraag wat dit nu precies is, dus ik leg het graag uit.

In Android 5.0 Lollipop zit de mogelijkheid om notificaties volledig door te laten komen, alleen geselecteerde (priority) of niets. De twee optie, de priority notificaties, zorgen ervoor dat er een ster komt te staan in de statusbalk. Zet je deze optie uit (volumetoets in drukken) dan zal deze ook weer verdwijnen! Mysterie verleden tijd!

Uhmmmm…. Android?

nm075

nm075

• Lid sinds 21 mei 2012
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 13 november 2014
  • 16:13

Wie o wie kan mij vertellen wat het rood omcirkelde sterretje is in de navigatiebalk. En hoe krijg ik het weg??

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 13 november 2014
  • 16:47

http://androidworld.nl/forum/algemene-vragen-over-android/61725-ster-in-je-statusbalk-dit-is-de-reden.html

Lellie

Lellie

• Lid sinds 14 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2015
  • 19:44

Goededag, ik las in u reactie dus over deze notificatie alleen bij mij blijft dat sterretje in mijn statusbalk staan. Heb van alles geprobeerd anders in te stellen kwa inkomende notificaties maar het blijft staan in het balk?

Hoe kan ik dit via de instellingen weghalen?

ronald122

ronald122

• Lid sinds 29 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2015
  • 23:54

volumeknop up of down , krijg je schermpje waarin alleen prioriteit staat geselecteerd, tap op alles en dan is het sterretje weg zat zelf ook te zoek en geen idee van de toegevoegde waarde is van deze functie.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 30 juli 2015
  • 09:22

Toegevoegde waarde is heel simpel: krijg alleen geluidnotificaties van favoriete contacten (in je contacten app met een ster aangeduid), voor de rest blijft je telefoon stil. Erg handig als je bijvoorbeeld 's nachts niet wakker wilt worden van notificaties, maar wel bereikbaar wil blijven (met geluid) voor een dochter die aan het stappen is.

euver17

euver17

• Lid sinds 30 november 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 november 2015
  • 22:15

Sinds Android 5.0 zijn er vele nieuwe functies bijgekomen in Android, waarvan er één zorgt voor een sterretje in de statusbalk van je Android-device. Nu kreeg ik al een aantal malen de vraag wat dit nu precies is, dus ik leg het graag uit. In Android 5.0 Lollipop zit de mogelijkheid om notificaties volledig door te laten komen, alleen geselecteerde (priority) of niets. De twee optie, de priority notificaties, zorgen ervoor dat er een ster komt te staan in de statusbalk. Zet je deze optie uit (volumetoets in drukken) dan zal deze ook weer verdwijnen! Mysterie verleden tijd!
Mooi niet.  Ster blijft staan wat ik  ook  probeer met volumetoets en via instellingen. 

rrhofman122

rrhofman122

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 november 2015
  • 22:44

Sinds Android 5.0 zijn er vele nieuwe functies bijgekomen in Android, waarvan er één zorgt voor een sterretje in de statusbalk van je Android-device. Nu kreeg ik al een aantal malen de vraag wat dit nu precies is, dus ik leg het graag uit. In Android 5.0 Lollipop zit de mogelijkheid om notificaties volledig door te laten komen, alleen geselecteerde (priority) of niets. De twee optie, de priority notificaties, zorgen ervoor dat er een ster komt te staan in de statusbalk. Zet je deze optie uit (volumetoets in drukken) dan zal deze ook weer verdwijnen! Mysterie verleden tijd!
Mooi niet. Ster blijft staan wat ik ook probeer met volumetoets en via instellingen.
Echt wel dat het werkt, je drukt op volume up of down en dan krijg je een balk en daarin staat het sterretje prioriteit geselecteerd en dan moet je  "alle" selecteren en dan is het sterretje weg en krijg je alle notificaties weer binnen.

euver17

euver17

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 december 2015
  • 09:48

Tja,  als ik alle kon selecteren had ik geen probleem. Maar die optie heb ik dus niet op mijn nieuwe  +1x.

Mooi niet. Ster blijft staan wat ik ook probeer met volumetoets en via instellingen.
Echt wel dat het werkt, je drukt op volume up of down en dan krijg je een balk en daarin staat het sterretje prioriteit geselecteerd en dan moet je "alle" selecteren en dan is het sterretje weg en krijg je alle notificaties weer binnen.

Bijlage:

loes.robroeks

loes.robroeks

• Lid sinds 26 december 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 december 2015
  • 00:58

[quote=Met de plus one x heb je aan de linker zijkant van je telefoon en schuif knopje zitten, omhoog is alleen priority, omlaag is alle notificaties. 

euver17]Tja, als ik alle kon selecteren had ik geen probleem. Maar die optie heb ik dus niet op mijn nieuwe +1x.

Echt wel dat het werkt, je drukt op volume up of down en dan krijg je een balk en daarin staat het sterretje prioriteit geselecteerd en dan moet je "alle" selecteren en dan is het sterretje weg en krijg je alle notificaties weer binnen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren