Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

hein

hein

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 07:10

ik sta op het punt een desire aan te schaffen, of eigenlijk een nieuw abbo.
het altijd online zijn van de nieuwe lichting telefoons, levert dat nog problemen op, en zijn er nog dingen waar ik op moet letten voor wat betreft mijn nieuwe abbo?
ik heb wifi thuis dus dat is het probleem niet.

loop ik nog tegen veel kosten aan, en het web en walk abbo van t-mobile, is dat voldoende
ik wilde een desire via vodafoon aanschaffen,maar ik lees veel over problemen en crap vanuit vodafone360, dus dat laat ik maar even voor wat het is.
ik hoor graag jullie ervaringen en tips.
vast bedankt.
hein

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
dylantje

dylantje

• Lid sinds 28 april 2010
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 08:04

zou zorgen voor heel snel internet abbo…
Met echt bijna onbeperkt…
Geen branded dus….
Goed rekenen, abbo is goedkoper dan ls toestel…

En indien mogelijk een zwaardere batterij

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 08:52

Inderdaad ene abonnement met onbeperkt internet. Of je moet alles uitzetten en er bewust voor kiezen om je telefoon alleen aan het internet te hangen als je thuis bent op de wifi verbinding.
Andere optie is natuurlijk om je 3g verbinding uit te houden en pas te gebruiken als je hem nodig hebt. Maar ja het leuke is natuurlijk dat je onderweg op de hoogte gehouden wordt van allerlei zaken en dat gaat alleen als de telefoon online is om gegevens binnen te halen en tja dat kunnen nogal eens wat mb's zijn.
Verder zoals hierboven ook opgemerkt is moet je rekening houden met hoog stroomverbruik als alle verbindingen aan staan.
Met een nieuw abonnement is het goed om eens de kosten van een los toestel ( altijd unbranded en simlock vrij) samen met een sim only abonnenment eens op jaarbasis of 2 jaarbasis af te ze zetten met een vergelijkbaar abonnement waarbij jet het toestel “gratis” krijgt, vaak provider gerelateerde toestellen met alle narigheid vandien.

Amp.

Amp.

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 12:53

Sowieso voor Vodafone als provider gaan; daar is 3G ook echt 3G: niet begrenst!
En die Voda 360 is natuurlijk alleen maar apps extra; je hoeft ze ook niet te gebruiken.. en rooten is een mogelijkheid.

Of je besteld de telefoon unbranded en doet een Voda Sim-Only

jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 13:38

Amp.;31204
Sowieso voor Vodafone als provider gaan; daar is 3G ook echt 3G: niet begrenst!
Vodafone internet is wel begrensd. De datalimiet ligt volgens mij ergens op 10x wat de gemiddelde gebruiker gebruikt. Qua snelheid loopt Vodafone wel voorop, stukken sneller dan bijvoorbeeld T-Mobile of KPN/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />.

West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 14:10

Zolang je niet bij Voda zelf koopt = er niks aan de hand…

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 14:15

Vodafoon en KPN hebben beide een Fair use policy. Je kan dan dus helaas niet teveel downloaden op je mobiel.
Ikzelf zit bij KPN en daar mag je niet meer dan 200 MB per maand verbruiken. Je krijgt er wel netjes een melding van als je in de buurt zit.

Als je eroverheen gaat dan vertragen ze je internet abonnement tot de nieuwe maand.

Nu ben ik er aan gewend geraakt en heb ik er niet zo'n probleem meer mee. Ik zit bijna altijd op ebuddy, ik kijk veel op nu.nl, ik speel online spelletjes. Als ik maar niet teveel apps download vanuit de martket als ik niet op WIFI zit. Dan zit het wel goed.

Yarda

Yarda

• Lid sinds 19 juni 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 14:30

wat is fair use dan bij Vodafone ?,
ik gebruik dagelijks Google Navigator op de weg, check mails, heb de nodige readers aanstaan en surf dagelijks rond op het internet.
En dat nu pakweg 3 maanden.

Daar waar ik bij KNP al gelijk een ‘sms’ kreeg aangaande het dataverbruik hoor ik bij Vodafone niets.

Tenminste, tot nu toe niet

jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 17:09

Yarda;31241
wat is fair use dan bij Vodafone ?
Willen ze niet echt zeggen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />. Tweakers.net heeft het een tijdje terug gevraagd aan Vodafone, maar ze willen er niets over kwijt omdat gebruikers dan misschien hun internetgedrag daarnaar gaan aanpassen.

Amp.

Amp.

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 17:13

de FUP is 10x het gemiddelde gebruik bij vodafone.
3 jaar geleden was dat ongeveer 200mb dus. Tegenwoordig (met de grote hoeveelheid smartphones) wss 1GB zijn oid.

Nyways, ik ben er nog nooit overheen gegaan (iig nog nooit een melding gehad), en ik doe zelfs tethering enzo
je moet alleen geen films/games gaan downloaden.. dan zit het wel goed

en als je 3x een bericht hebt gekregen over je datagebruik dan gaan ze samen met jou kijken naar een betere oplossing.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren