Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Margreet1971

Margreet1971

• Lid sinds 04 september 2013
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2014
  • 16:55

Wie kan mij aub helpen?

Ik heb een Samsung Ace Plus en aangezien mijn geheugen vol was had ik een SD kaartje besteld. Ik heb van alles geprobeerd om de foto's te verplaatsen naar het SD kaartje en dat leek ook gelukt. Ik zeg leek… Uiteindelijk blijk ik alles gewist te hebben. Zowel de afbeeldingen van de telefoon als de afbeeldingen op het SD kaartje. Via google kwam ik terecht bij Recuva maar dit programma vindt helemaal niets. Ik vind het verschrikkelijk dat ik al deze belangrijke foto's kwijt ben. Is er iemand die weet hoe ik ze wel nog terug zou kunnen krijgen? (Een beetje rekening houdend met mijn groentjes-niveau aub). Ik kan wel janken.

Gr Margreet

edit: Ik heb diverse gevonden programmaatjes geprobeerd maar er werd niets gevonden. Uiteindelijk terecht gekomen bij Wondershare Dr Fone for Android. Deze vond wel iets maar indien je de bestanden terug wilt zetten blijk je een code nodig te hebben of 45 euro te moeten betalen. Op de eerste plaats vraag ik me af of het wel klopt, of het veilig is en op de 2e plaats vraag ik me af of er niet toch nog ergens een gratis optie te vinden is?

Bewerkt (12 augustus 2014 18:13)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 13 augustus 2014
  • 10:43

ik ben bang dat de foto's kwijt zijn. Android heeft geen prullenbak zoals windows dat heeft. Zelf backup ik mijn foto's altijd automatisch naar mijn dropbox of google account, dan zijn ze altijd opgeslagen als zoiets gebeurd. ik zou in elk geval geen 45 euro betalen voor een programma die niet van te voren zegt wat er terug gezet kan worden.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2392
  • Reputatie 20
  • 13 augustus 2014
  • 12:09

Als je onwetend bent op undelete gebied en je wilt je foto's echt terug, ga dan naar een telefoonwinkel.
Nu heb je kans dat je meer vernielt dan maakt.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Margreet1971

Margreet1971

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2014
  • 21:16

Bedankt voor jullie antwoord. Een telefoonwinkel was ook het eerste waar ik aan dacht maar door een operatie kan ik helaas geen autorijden dus dat was helaas geen optie. Heb uiteindelijk een programmaatje gevonden waar ik nog wat foto's mee terug heb kunnen halen. Helaas ben ik de meeste foto's kwijt. Of ze waren overschreven of ze waren beschadigd.

Hoe kan ik de foto's automatisch laten backuppen?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 13 augustus 2014
  • 21:28

Margreet1971
Hoe kan ik de foto's automatisch laten backuppen?

als je je voor google+ hebt aangemeld kun je dit via de app instellen. Je kunt ook de dropbox app installeren (ook account vereist, 2GB gratis opslag) die automatisch foto's upload (via wifi).

Bewerkt (13 augustus 2014 21:28)
copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2014
  • 22:06

Of Onedrive van Microsoft. Naar keuze alleen via WiFi of ook via data verbinding te synchroniseren (idem voor Dropbox en Google+).

Twynny

Twynny

• Lid sinds 22 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2014
  • 16:49

Hoi Margreet,

Ik zit met hetzelfde probleem, welk programmatje was dat waar je (al zijn het er maar een paar) foto's mee terug hebt weten te halen.
Alvast bedankt voor je antwoord.

Groeten,
Twynny

Margreet1971

Margreet1971

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2014
  • 17:05

Bedankt Nanders en Copymaster voor jullie antwoord. Ik ga het maar eens uitzoeken.

Twynny, uiteindelijk ben ik toch weer bij Recuva terecht gekomen. In eerste instantie vond ie dus helemaal niets maar ik heb toen wat andere opties geprobeerd en uiteindelijk vond ie dus wel nog het een en ander. Ik kan je alleen echt niet meer vertellen welke opties dat waren. Ik heb er net nog even naar gekeken maar ik heb werkelijk geen idee meer. Gewoon even van alles uitproberen dus. Hopelijk lukt het je!

Gr Margreet

Edit: Ik weet wel nog dat ik mijn telefoon zowel met de usb kabel als met blue tooth heb verbonden met de laptop en toen heb laten zoeken.

Bewerkt (22 augustus 2014 17:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren