Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OPPO Reno 10x Zoom

• Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Yargo

Yargo

• Lid sinds 27 september 2012
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2014
  • 20:49

De laatste tijd heb ik proberen met sms. Ik gebruik steeds Chomp SMS. Maar gisteren wou ik vb een bericht zenden naar persoon x, maar het bericht werd afgeleverd bij persoon y. En toch staat het verstuurde bericht bij persoon x in de conversatielijst.

Ik vraag me nu af of het aan Chomp ligt of aan Android. In de standaard app van mn LG G2 staan de berichten ook fout.

Nog mensen die dit voor gehad hebben? Ook heb ik soms dat ik in de Chomp op een naam klik om de conversatie te zien, maar dat ik bij iemand anders zijn conversatielijst kom.

Het is niet altijd, soms gaat het wel goed, het is alleen erg irritant dat ik nu niet meer weet of mijn bericht bij de juiste persoon is toegekomen of niet…

En ja, ik gebruik nog steeds gewone sms'en omdat ik niet echt het nut in zie van whatsapp voor gewone berichten. Dus hier aub niet over discussiëren.

Tx!

Bewerkt (11 juli 2014 20:53)
Fraxon

Fraxon

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 350
  • Reputatie 10
  • 12 juli 2014
  • 16:06

Welke versie van Android draait je LG G2 (Instellingen, over je telefoon, android versie)

Android heeft dit probleem in sommige android versies en volgens mij is hier helaas vrij weinig aan te doen.

Yargo

Yargo

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2014
  • 16:09

Is Android 4.4.2. Hopelijk komen ze snel met een fix want dit is toch iets dat niet zou mogen :/:/

Fraxon

Fraxon

• Berichten 350
  • Reputatie 10
  • 12 juli 2014
  • 16:11

Gebruik je de pop-up window met reageren op berichten? Zo ja, heb je het idee dat het dan juist wel of niet mis gaat?

Yargo

Yargo

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2014
  • 16:13

Ja, ik gebruik de Quick Reply optie van Chomp. Maar de verkeerd verstuurde berichten heb ik in het prog zelf nieuw opgemaakt, en was niet als een reactie op een net ontvangen bericht.

Fraxon

Fraxon

• Berichten 350
  • Reputatie 10
  • 12 juli 2014
  • 16:15

Het klinkt misschien raar, maar zet de quick reply functie eens uit voor paar dagen.

Yargo

Yargo

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2014
  • 16:16

Zal het eens proberen, maar dat is nu eigenlijk wel juist de reden dat ik Chomp gebruik, het mooiere uiterlijk en vooral die Quick Reply. In andere apps zal ik het ook hebben dan?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren