Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1426
  • Reputatie 70
  • 2 juni 2014
  • 19:06

Tucker
Onzin, ik heb ook geen creditcard en betalen doe ik zonder problemen. Gewoon mijn bankrekeningen aan PayPal gekoppeld.

Kan je me vertellen hoe je dit hebt gedaan. Ik kan namelijk ook mijn paypal niet aan google play koppelen omdat ik geen VISA kaart heb.<br/>

Gewoon aangemeld bij PayPal en bankrekeningnummer opgegeven. Die rekening moest wel eerst geverifieerd worden door 2 cent over te maken van rekening naar PayPal, duurt maximaal 5 dagen. Daarna kan je gewoon via PayPal kopen en zij halen het dan van je rekening. Ook kan je via de PayPal site met iDeal meteen geld van je rekening naar PayPal overhevelen, met een minimum van ���25.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

WaffleSales

WaffleSales

• Lid sinds 02 juni 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2014
  • 19:10

Tucker
Gewoon aangemeld bij PayPal en bankrekeningnummer opgegeven. Die rekening moest wel eerst geverifieerd worden door 2 cent over te maken van rekening naar PayPal, duurt maximaal 5 dagen. Daarna kan je gewoon via PayPal kopen en zij halen het dan van je rekening. Ook kan je via de PayPal site met iDeal meteen geld van je rekening naar PayPal overhevelen, met een minimum van €25.

Hmm, mijn status is momenteel ‘gecontroleerd’ en ik heb reeds 50 euro op mijn paypal geplaatst waarvan nu nog een 5tal overblijft.

edit: en er is 1 bankkaart gekoppeld.

Bewerkt (2 juni 2014 19:11)
ricksIII

ricksIII

• Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 862
  • Reputatie 60
  • 3 juni 2014
  • 12:37

Ik kan nu via PayPal betalen.. Heb mijn bankrekening gekoppeld. Maar ik moet eerst via ideal geld overmaken op paypal. Het geld wordt niet direct van mijn bank gehaald wanneer ik een app koop. Want dan krijg ik een fout melding.. Hoe kan dat?

ricksIII

ricksIII

• Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 862
  • Reputatie 60
  • 3 juni 2014
  • 13:01

Oké ty) ik dacht dat het een soort tussenstation was voor een bankrekening.. Ik bestel nu gewoon online play store codes.. Is net zo makkelijk

nauzjien

nauzjien

• Lid sinds 29 april 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 april 2017
  • 14:03

heb zelfde probleem

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren