Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wiebehd

Wiebehd

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 19:54

@rtenklooster
ben er achter gekomen dat het niet aan froyo ligt, maar aan de telefoon zelf! heb op youtube een filmpje gezien waarin een desire exact hetzelfde probleem vertoond, en het filmpje is ver voor de uitkomst van froyo gedateerd. blijkt dus dat mijn desire zich probeert te herstellen omdat hij te warm wordt, en daarom opnieuw op gaat starten. ik merk ook dat als hij aan de achterkant onderaan te warm wordt (wat overigens heel snel gebeurd), hij opnieuw op gaat starten.
de man die het filmpje op youtube gemaakt heeft, heeft zijn desire 2x voor reparatie op gestuurd, en 2x is niks gevonden.
morgen breng ik mijn desire terug naar de winkel, ik hoop dat ik hem kan ruilen.

Bewerkt (22 april 2013 12:32)
nannylie

nannylie

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2010
  • 22:40

ook ik ben een redelijke newbie hier. Heb mij Desire bijna een maand, werk nog met prepaid kaartje en binnenkort zal mijn abo ingaan.
Sinds de update gisteren naar Froyo merk ik voorlopig als meest irritante:
- mijn APN voor mijn prepaidkaartje was gewoon verwijderd waardoor ik geen internetpagina's meer kon bezoeken (wél verbinding maar geen websites). Was behoorlijk irri, schoonzoon had dit met veel moeite aan de praat gekregen vorige maand, maar nu is hij met vakantie. Gelukkig inmiddels zelf, via dit forum (thnx!!) de oplossing gevonden. Maar de waarschuwing vóór de update dat alle instellingen bewaard zouden blijven, is dus zeker niet waar.
- mijn mailtjes blijven niet bewaard in Postvak In. Als ik ze gezien heb na ontvangst, zijn ze bij de volgende keer openen van Mail gewoon weer verdwenen: ik heb ze bewust niet gedelete. Ook de mail die er nog in stond vóór de update is allemaal weg.
Verder weet ik nu geen problemen te melden, misschien zijn er wel méér maar heb ik ze nog niet gemerkt.

Maar ik hoop eigenlijk dat als we hier alle problemen vermelden, hier bij een volgende update misschien iets aan gedaan is….

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
Wiebehd

Wiebehd

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2010
  • 23:22

reageer niet meer op mijn oude reacties hier, heb vandaag een nieuwe desire van belcompany gekregen (heel veel service daar!), en deze is geheel zonder problemen!
toch heb ik de automatische download die hij opstartte om froyo te downloaden geannuleerd!

Bewerkt (22 april 2013 12:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren