Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2010
  • 14:06

Ik zal mijn problemen even opsommen:

Geen gps meer. (niet buiten, niet op co-pilot, niet op google nav) Gps gaat wel aan maar blijft knipperen en vind niets.

Astronomisch hoog accu verbruik ( ik deed 2 dagen met een accu nu heb ik de middag nog niet eens gehaald en nu hangt ie al weer aan de lader, en ja ik op wifi na alles uit staan en alle apps gechecked, situatie is exact hetzelfde als voor froyo.)

Programma “nieuws en weer” blijft draaien en laat zich niet uitzetten, ook niet na alles op handmatig controleren te zetten. Het blijft maar opstarten.

Ik heb het idee dat de Wifi veel meer energie verbruikt.

720p opnemen met de camera stelt niets voor, de camera en lens zijn gewoon niet in staat dit te realiseren.

Veel youtube filmpjes zijn niet af te spelen, zelf niet het filmpje wat ik op 720 had opgenomen met de telefoon en ook die de telefoon had geupload naar youtube.

Vooral het eerste vind ik waardeloos want ik heb destijds het toestel ook gekocht om mee te kunnen navigeren en als deze functie wegvalt is de meerwaarde van het toestel voor mij ook weg.

Toestel: HTC-Desire android 2.2 zondag ota ontvangen.

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
fradekie

fradekie

• Lid sinds 23 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2010
  • 14:20

Ik merk alleen wat kleine Probleempjes. De weer widget weigert op een gegeven moment te werken, Bij sommige apps werkt sectoren met het scherm niet, wel met de sensor( dat ronde ding in het midden)
Wat ik verder irritant vind is dat ik iedereen die ik volg met Twitter tussen mijn contacten zie staan. En dat er relatief weinig apps naar sd kunnen.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

fradekie

fradekie

• Lid sinds 23 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2010
  • 14:26

Oeps. Sectoren = scrollen.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2010
  • 15:15

Bij mij werkt alleen de GPS niet meer soepel. Het duurt heel lang voordat ik een plaatsbepaling krijg. En dan ook nog alleen met GPS status. Heb ik die eenmaal, werkt het ook in Maps alhoewel hij er wel een paar meter naast zit. Dat was eerder ook niet zo.
Het doet mij denken aan de 2.1 custom roms die ik “vroeger” heb gedraaid op mijn Magic.

Verder doet alles het perfect en heb ik geen last van hoog batterij-verbruik of problemen met Youtube. Ook het hierboven beschreven probleem van het scrollen heb ik niet. Wellicht moet je even aangeven in welke apps dat gebeurt.

Wel jammer dat NOS teletekst niet meer werkt en ook fiftytwo kan ik niet weer vinden in de market.

Groeten…

frank1964

frank1964

• Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2010
  • 15:18

Kwabbernoot;30075
Wel jammer dat NOS teletekst niet meer werkt en ook fiftytwo kan ik niet weer vinden in de market.

Groeten…

En laat die het nou juist bij mij wel gewoon goed en snel doen….

Aline

Aline

• Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2010
  • 15:42

Ik had ook eerst problemen met sommige Youtube filmpjes, met name bij eigen filmpjes in HD die ik geupload had. Maar na bij instellingen (in de Youtube app) zetten dat ik altijd de hoogste kwaliteit filmpjes wilde, was het probleem over. Probeer dat 's.

frank1964

frank1964

• Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2010
  • 15:46

Helaas lost het niet alle problemen op…..ik zie nu wel meer filmpjes, maar nog steeds niet alles welke in het verleden wel zag.

aranka

aranka

• Lid sinds 17 juni 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 21:17

Hoi,
Sinds de upgrade ben ik mijn 3G verbinding kwijt.
Iemand een suggestie? Ik ben het halve toestel al door geweest maar alles lijkt “goed” te staan……

frank1964

frank1964

• Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 21:20

Heb je toevallig Telfort? Dan moet je even checken of gegevenroaming aan staat, bij mij was ie uit gegaan en had daardoor geen verbinding. (let op dit werkt alleen bij Telfort, bij alle andere providers roaming uit laten staan)

peter1908

peter1908

• Lid sinds 23 april 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 21:51

Kwabbernoot;30075
Bij mij werkt alleen de GPS niet meer soepel. Het duurt heel lang voordat ik een plaatsbepaling krijg. En dan ook nog alleen met GPS status. Heb ik die eenmaal, werkt het ook in Maps alhoewel hij er wel een paar meter naast zit. Dat was eerder ook niet zo.
Het doet mij denken aan de 2.1 custom roms die ik “vroeger” heb gedraaid op mijn Magic.

Verder doet alles het perfect en heb ik geen last van hoog batterij-verbruik of problemen met Youtube. Ook het hierboven beschreven probleem van het scrollen heb ik niet. Wellicht moet je even aangeven in welke apps dat gebeurt.

Groeten…

Ik heb dat probleem met de GPS precies hetzelfde, duurt veel langer als voorheen eer mijn plaats bepaald is in het navigatiescherm.

De NOS Teletekst app werkt bij mij trouwens nog wel gewoon.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren