Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rollotomassi

rollotomassi

• Lid sinds 29 mei 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2014
  • 19:50

Hallo ,

Ik heb een Note 3 met daarop Android 4.4.2 (niet geroot) en het valt me op als ik wil smsen dat ik me rot moet zoeken naar de contactpersoon om te markeren.

Volgens mij is het een algemene klacht van Android dus niet Note-3 gerelateerd dus daarom dat ik deze vraag hier stel.
Via telefoon>contacten>weer te geven contacten> en ik kies mijn Gmail-account dan kan ik die lijst in de telefoon filteren totdat deze alleen de personen weergeeft waar een telefoonnummer van bekend is.
Dit geldt alleen voor de telefooncontactenlijst.

Mijn SMS-contactenlijst is daarentegen een zooitje …. alles staat erin tot met wie ik gemaild heb en ik krijg het er niet uit.
De SMS-contactenlijst kan ik ook niet filteren , ik kan ook niets verwijderen dus ook geen mailadressen waar ik ooit mee heb gemaild want dat groeit meer en meer.

Al mijn contacten lopen via contacten van Gmail en misschien moet ik daar wat veranderen maar weet niet wat.
In Gmail heb ik al bij instellingen Contactpersonen maken voor automatisch aanvullen: Ik voeg zelf contactpersonen toe ingesteld en gesyncht.

Wie kan me hiermee een leuke tip geven ?

Bij voorbaat dank !

Doe niet iets wat ik ook niet zou doen !

lillesarah

lillesarah

• Lid sinds 10 april 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 14 april 2014
  • 09:15

Bel even met de klantenservice van Samsung. ( 0900-7267864 ) Vraag daar om een Smart Tutor afspraak. Zij kunnen dan jou instellingen goed zetten, door in jou telefoon in te loggen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren