Naar content
Trending apps
  • Veronica Inside

• Vertrouwde contacten

• Verspillingsvrijecoach

• Veeder - #Google News #Trends

• Veiligebuurt, houd jouw buurt veilig

• Velociraptor - Speed Limits & Speedometer

• VELUX ACTIVE with NETATMO

• Veldgids - vogels bloemen dieren en paddestoelen

• Veterondo: Abstract Weather

Trending games
  • VERSCHRIKKELIJKE IKKE

• Vector Full

• Vendetta Online

• Vendetta Online HD - Space MMO

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
    machielsenj

machielsenj

• Lid sinds 18 maart 2014
    • Berichten 1
    • Reputatie 0
    • 18 maart 2014
    • 01:59

Ik heb recentelijk een Htc one aangeschaft. Het toestel werkt perfect maar als ik probeer in te loggen in de play store of een nieuw account probeer te maken staat er : ‘kan niet inloggen. er is een probleem opgetreden bij de communicatie met de google-servers.’
    weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen ?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
    • Berichten 6516
    • Reputatie 250
    • 18 maart 2014
    • 14:21

probeer eens op de playstore hierin te loggen op je computer of een nieuw account aan maken lukt dat wel dan weet je in ieder geval dat het alleen je telefoon betreft.
    lukt dan nog niet ga op je htc one naar instellingen/accounts & synchroniseren tik op google kijk of je account er staat klik erop en kijk of alles is aangevinkt dan heb je rechtboven 3 stipjes dat is het menu tik erop en synchroniseer alles krijg je daar een fout gooi het account dan weg en log opnieuw in met je google account door simpel op de plus knop te tikken in account & synchroniseren of gewoon google als hij erbij staat.
    je kunt ook nog het cache geheugen legen ga daarvoor naar instellingen/apps/alle applicaties en zoek de google playstore klik erop en wis het cache geheugen.
    hieriemand op androidworld met een soortgelijk probleem.
    mischien is het ook een tijdelijk probleem.
    succes.

Bewerkt (18 maart 2014 14:29)
    jacveld

jacveld

• Lid sinds 22 februari 2012
    • Berichten 1
    • Reputatie 0
    • 9 november 2014
    • 13:10

In mijn geval heb ik de fout opgelost door gapps.zip opnieuw te installeren.

Daarna kon ik weer gewoon aanmelden bij het Google account !!

Groeten

Jacques

Mike994

Mike994

• Lid sinds 24 juni 2015
    • Berichten 29
    • Reputatie 0
    • 24 juni 2015
    • 15:51

Het lukte mij van geen meter.
    Eigenaar (ik) had ik beveiligd met een password. Wilde een nieuw account, na het detecteren van het netwerk scherm de melding
    "er is een probleem opgetreden bij de communicatie met de servers van google".

Bij mijn account prive stand uitgezet en voor zover ik mij kan herinneren ook password uitgezet. Bij opnieuw opstarten bleef de tablet er wel om vragen, dus moet ik nog goed uitzoeken wáár ik dat moet 'uitzetten'.

Een 'reset to factory defaults' was mijn enige oplossing..

Kennelijk toch redelijk tricky een 2 account toevoegen en zaken password beveiligen.
    Misschien acteraf.

-

fransmattheijs

fransmattheijs

• Lid sinds 23 april 2016
    • Berichten 1
    • Reputatie 0
    • 23 april 2016
    • 19:19

Foutmelding op mijn Android keer op  keer geen communicatie met google service ja dan kan je niets meer op mijn tablet weet iemand een oplossing? Setting is gestopt ook nog iedere keer wordt hier niet goed van. Nergens een goede service die mij helpt ???

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
    • Reputatie 250
    • 23 april 2016
    • 21:31

Als je nog in de instellingen kunt komen kun je proberen om daar de  Cache te wissen en alle updates verwijderen van:Google Play Store, en Google Services Framework om daarna weer opnieuw met je Google account in te loggen.

Een keer je tablet opnieuw opstarten wil ook nog wel eens helpen of je wifi even uitschakelen en inschakelen.

Lukt dat ook niet meer dan Ben ik bang dat je Factory reset moet doen, je bent wel al je foto's, gegevens enz.. Kwijt, als je gegevens je lief zijn maak dan een backup van je gevens.

Zorg wel dat je je Google acount en paswoord nog weet niet dat je daar achteraf problemen mee krijgt, je zult niet de eerste en laatste zijn die dat overkomen is, Let daar op.

By the way om welk merk tablet en android versie gaat het hier om en is de tablet geroot of voorzien van een custom ROM?

Bewerkt (23 april 2016 21:34) | extra info toegevoegt
    Mm0470

Mm0470

• Lid sinds 17 januari 2017
    • Berichten 2
    • Reputatie 0
    • 17 januari 2017
    • 16:38

Ik heb een tijdje geleden mijn fabriekinstellingen terug ingesteld. Hierna waren al mijn apps verwijderd. Ik wou ze weer installeren maar ik kan niet meer op mijn google account en als ik wil inloggen verschijnt er :''er is een probleem opgetreden bij de communicatie met de servers van Google… probeer het later opnieuw.'' Maar dat is nu al 2 maand zo… dus ik kan helemaal geen apps meer downloaden. wat kan ik doen ?? Kan iemand mij helpen plssss 

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
    • Reputatie 250
    • 17 januari 2017
    • 16:45

Ik zou het ook niet meer weten, alleen al om het feit dat geen een van de vier gebruikers in de deze post ook maar enige vorm van feedback terug geeft op eventuele oplossingen die ik aangedragen heb, en dat is natuurlijk jammer.

@Mm0470, heb je het geprobeerd met een simkaart in het toestel.
    En is de telefoon zichtbaar als je inlogt op je Google account vanuit een browser op de pc?

Bewerkt (17 januari 2017 16:57) | extra info toegevoegd
    Mm0470

Mm0470

• Lid sinds 17 januari 2017
    • Berichten 2
    • Reputatie 0
    • 22 januari 2017
    • 21:00

Ja, ik heb sim er al uitgehaald enzo maar helpt nog steeds niet. ik heb nieuwe accounts,… aangemaakt maar zonder resutaat

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
    • Reputatie 250
    • 22 januari 2017
    • 21:42

Je hebt niet toevallig tweestaps verificatie in je Google account aanstaan, zo ja zet die dan eerst uit.

https://support.google.com/accounts/answer/185839?hl=nl

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren