Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

elvis3

elvis3

• Lid sinds 14 augustus 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2019
  • 19:18

Ja die instellingen staan goed en de mail is ook van de server,  zoals ik al heb geschreven.  Het probleem is dat de mails niet gewist worden uit de prullenbak.  Als je ze wist zijn ze op dat moment wel verdwenen maar als je dan weer een keer teruggaat naar de inbox en dan weer teruggaat naar de prullenbak staan ze er gewoon weer.  Inmiddels heb ik er ong. 80 in staan. Op een Mate 9 staat een standaard email programma wat hoort bij Android 7 en is volgens mij niet specifiek iets van Huawei. Ik vind het overigens verder een prima smartphone.  Maar ik denk ook dat meer mensen last van bovenstaand probleem moeten hebben.

Ik heb hetzelfde probleem, telefoon Samsung s9.

Heb jij al een oplossing?.

gr Kees

Bewerkt (10 oktober 2019 19:21) | Niet compleet
thbosch

thbosch

• Lid sinds 09 december 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2019
  • 20:13

Kees…. Bij mij is het probleem al lang opgelost. Enige tijd nadat ik met dit euvel te maken had kwam er een Huawei-update binnen en daarna kon ik gewoon mails en bijlagen definitief wissen. In mijn geval bleek het dus een Huawei-probleempje te zijn en geen Androidprobleem. Er is in de onderliggende programmering iets aangepast natuurlijk bij die update. Ik kan je daarom ook geen oplossing aanrijken helaas. Zorg er in elk geval voor dat de instellingen goed staan maar daar ben je natuurlijk allang mee bezig geweest. Je hebt vermoedelijk ook allang op het Samsung S9 forum gezocht. 
Hopelijk komt voor jouw ook snel de oplossing. 
Gr. Theo.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren