Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Vergrendelscherm Probleem (Uitgeschakeld door beheerder, coderingsbeleid of opslag aanmeldingsgegevens) (33)

xJurgen

xJurgen

  • Lid sinds 14 april 2013
  • Berichten 48
  • Reputatie -10
  • #1
  • 9 augustus 2013
  • 11:28

Als ik naar vergrendelscherm ga, kan ik alleen patroon, wachtwoord en pin kiezen. Bij de rest staat: uitgeschakeld door beheerder, coderingsbeleid of opslag aanmeldingsgegevens.

- Ik heb geen apparaatbeheerders actief.
- Ik heb alle aanmeldingsgegevens verwijderd
- Ik heb geen VPN ingesteld
- Ik heb geen MS Exchange ingesteld

Wat moet ik doen?

Bewerkt (10 augustus 2013 19:06)
nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #2
  • 9 augustus 2013
  • 11:32

meestal komt dat door bedrijfssoftware of -email. Heb je toevallig een VPN of MS Exchange geconfigureerd? Daar worden bepaalde veiligheidseisen aan gesteld en is het verplicht een zekere beveilig op je telefoon te hebben.

xJurgen

xJurgen

  • Lid sinds 14 april 2013
  • Berichten 48
  • Reputatie -10
  • #3
  • 9 augustus 2013
  • 12:15

nanders
meestal komt dat door bedrijfssoftware of -email. Heb je toevallig een VPN of MS Exchange geconfigureerd? Daar worden bepaalde veiligheidseisen aan gesteld en is het verplicht een zekere beveilig op je telefoon te hebben.
nanders
meestal komt dat door bedrijfssoftware of -email. Heb je toevallig een VPN of MS Exchange geconfigureerd? Daar worden bepaalde veiligheidseisen aan gesteld en is het verplicht een zekere beveilig op je telefoon te hebben.

Ik heb helemaal niets ingesteld.
Hoe kan ik dit oplossen?

jaco_hollaar

jaco_hollaar

  • Lid sinds 31 augustus 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #4
  • 1 september 2013
  • 23:08

Reset je telefoon
Is een optie als je er nier uit komt
Of al je synchronisatie acounts verwijderen en dan kijken

sebastiaan_giebels

sebastiaan_giebels

  • Lid sinds 27 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #5
  • 27 november 2013
  • 12:45

Nadat je alle gebruikers-certificaten verwijderd uit ‘Vertrouwde id-gegevens’ CA-certificaten lijst, zul je Android nog een stapje verder moeten helpen via “Instellingen” -> “Beveiliging” -> “Referenties wissen”.

geuzelander

geuzelander

  • Lid sinds 12 juni 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #6
  • 12 juni 2014
  • 22:55

Ik heb het probleem ook gehad en het is nu opgelosd, het is een instelling in je telefoon die wordt uitgeschakeld door een beveiligde certificaat.

>Instellingen
> Meer
> Beveiliging
> Apparaatbeheerders

Android Apparaatbeheer
—->>> AANVINKEN
“Android Apparaatbeheer toestaan een kwijtgeraak apparaat te vergrendelen of te wissen”.

Daarn kan je je schermbeveiliging weer uitschakelen etc…

Succes
Geuzelander

Bewerkt (12 juni 2014 22:56)
kafra

kafra

  • Lid sinds 22 juli 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #7
  • 22 juli 2014
  • 19:20

hallo, zoals u hier beschrijft werkt het bij mij (nog) niet, groet kafra

HenkvanR

HenkvanR

  • Lid sinds 23 oktober 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • #8
  • 23 september 2014
  • 08:20

Ik weet niet of het al opgelost is maar ik had hetzelfde probleem en bij mij lukte het met => instellingen, meer, beveiliging en dan onderin de lijst staat aanmeldgegevens wissen, nadat ik dit gedaan had kon ik weer vegen etc instellen.
Succes en groeten Henk

TheSource85

TheSource85

  • Lid sinds 07 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #9
  • 7 november 2014
  • 09:19

Hallo, ik heb ook iets dergelijks, maar ik kan nergens een daadwerkelijke oplossing vinden.

Deze week heb ik mijn nieuwe S5 gekoppeld aan de Exchange van mijn bedrijf. Uiteraard moest ik daarvoor het e.e.a. aan beveiligingsdingetjes accepteren en dat heb ik gedaan.
Zij dwingen af dat ik alleen een ontgrendel wachtwoord mag gebruiken van 6 tekens (echt irritant).

Dus ik heb mijn mail ontkoppeld, en de beveiliging bleef.
Apparaatbeheerder verwijderd, beveiliging bleef.
100.000 sites bekeken, adviezen opgevolgd om apparaat en SD kaart te coderen / decoderen, certificaten weg te gooien zelfs meerdere malen factory reset gedaan… beveiliging bleef.
Er wordt gezegd dat ik via beveiliging ‘aanmeldgegevens wissen’ moet gebruiken, maar die is beveiligd..

Kan iemand mij helpen? Is er misschien een app waarbij ik dit kan weghalen?

Thanks

lizzyadvo

lizzyadvo

  • Lid sinds 29 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #10
  • 29 november 2014
  • 12:27

heb precies dit probleem maar dan op een samsung galaxy s3 mini? weet iemand hoe dit werkt?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren