Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sat-Fan

sat-Fan

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2010
  • 22:52

bart1965;26462
wel ik heb 6 weken een htc desire gehad en het is een prachtig toestel maar nu heb ik de galaxy S 9000 en die is toch beter, wat is er beter aan ..
allereerst het super scherm, beter dan het desire scherm en veel beter in direct zonlicht
ook heel belangrijk de batterijduur, gaat gewoon bijna dubbel zolang mee dan bij de desire.
heeft video out
8 Gb intern geheugen
een probleem bij de desire de alarm klok werkte gewoon niet, een aantal keer overslapen omdat ie het niet deed, blijkbaar is de klok afhankelijk van de wifi of gsm verbinding bij de galaxy werkt dit perfect
de galaxy heeft swype wat pretig en snel werkt
de standaard mp 3 player op de galaxy (van samsung) werkt veel beter dan deze van de desire.
het enige nadeel van de galaxy tov de desire is de flash die ontbreekt, voor de rest niets dan voordelen

Hallo Bart,

Bedankt voor je verhaal top goed nieuws de Galaxy.
Ik heb op marktplaats wat van die telefoons opgezocht en eigenaars een bod gedaan.
maar waarom is Flash niet op de Galaxy ?, is dat een besluit van Samsung neem ik aan ?.
(misschien zelfde opzicht waarom dit ook niet op de iPhone zit ?)

SF

Bewerkt (22 april 2013 12:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren