Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

alpinadrachten

alpinadrachten

• Lid sinds 30 juli 2009
  • Berichten 82
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2010
  • 12:43

Heren,
Ik heb een probleem met mijn HTC Legend. Hij maakt telkens automatisch verbinding met internet.
Ik zet mijn mobiele internet uit. Binnen 30 seconden start ie weer op.
Als ik dan in mijn menu onder instellingen enz kijk staat mijn internet volgens het menu gewoon uit. (vinkje bij verbinden met mobiel internet staat uitgevinkt) Op mijn scherm staat bovenin gewoon 3g verbinding. Als ik een webpagina open laadt ie deze ook gewoon.

Zoals wellicht te begrijpen valt is dit echt mega irritant. Als ik mijn telefoon uitzet en opnieuw aanzet blijft internet uit. Echter als in internet 1x aangezet heb is het iedere keer weer hetzelfde liedje…
Wie o wie kan me hiermee helpen.

Als ik mijn internet uitzet moet ie ook uitblijven.. Ik heb al gezocht in applicaties die dit misschien doen maar ik kan niks vinden. Er staan naar mijn inziens ook geen vreemde applicaties op de telefoon.
help…

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2010
  • 16:12

Er zijn meerdere applicaties die het internet uitschakelen, de meeste van deze apps doen dit door de naam van de apn te veranderen zodanig dat je mobieltje er geen verbinding mee kan maken (de ingevulde server bestaat namelijk niet)

ik persoonlijk gebruik ‘APNdroid’ en heb vroeger nog ‘Toggle Data’ gebruikt. Es zoeken op de Market en proberen zou ik zo zeggen zo :-)

hou ons op de hoogte of het helpt of niet

alpinadrachten

alpinadrachten

• Lid sinds 30 juli 2009
  • Berichten 82
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2010
  • 16:51

Bedankt voor de tip maar nog zit ik met het probleem hoe het nu komt…..

Eerst had ik het niet. nu wel en ondertussen zijn er geen apps geinstalleerd….. :-(

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 30 juni 2010
  • 22:33

alpinadrachten;25787
Bedankt voor de tip maar nog zit ik met het probleem hoe het nu komt…..
Eerst had ik het niet. nu wel en ondertussen zijn er geen apps geinstalleerd….. :-(
Hoe het komt , daar kan ik niet direct een antwoord op geven. Maar wanneer je vanuit de market APNdroid installeert zoals aangegeven dan is het opgelost.

1905

1905

• Lid sinds 06 december 2009
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2010
  • 23:03

Ik ga volgende week best wel een lange tijd op vakantie en ik wil ABSOLUUT NIET dat er enige data wordt gebruikt door mijn HTC in het buitenland.
Ik zie dat mijn internet verbinding wel uitgaat als ik mobiel netwerk uitzet maar ik wil toch 100% zeker zijn…
Dus zal ik het dan ook maar met APNdroid doen?

Vruumke

Vruumke

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2010
  • 21:01

Gewoon naar instellingen>Draadloos en netwerken>mobiele netwerken en dan gegevensroaming uitzetten

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren