Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

tom_de_blende

tom_de_blende

• Lid sinds 21 juni 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 09:22

Blij als een kind was ik toen ik hiereen $25 code kreeg van HTC, ook al heb ik geen US telefoon en kocht ik mijn One buiten aangegeven periode. Driewerf helaas, wanneer ik de code wou inruilen, bleek dat dat nog niet mogelijk is in de BENELUX.

Iemand een idee of dit op korte termijn op de planning staat van Google?

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 21 juni 2013
  • 11:23

Misschien is het mogelijk om de code via een proxy te activeren?
Via http://www.daveproxy.us/ zoiets google.com invoeren en hem activeren.

tom_de_blende

tom_de_blende

• Lid sinds 21 juni 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 13:30

Er is een mogelijkheid hoor, met een tweede gmail account, een proxy en market enabler… Veel geneuzel voor $25… Wanneer maakt Google nu eens eindelijk z'n diensten globaal beschikbaar…

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 21 juni 2013
  • 14:36

tom_de_blende
Er is een mogelijkheid hoor, met een tweede gmail account, een proxy en market enabler… Veel geneuzel voor $25… Wanneer maakt Google nu eens eindelijk z'n diensten globaal beschikbaar…

dit ligt echt niet alleen aan google hoor maar ook aan lokale wetgeving, afspraken met maatschappijen enz. als het alleen aan google lag zouden ze alles wereldwijd uitrollen. Helaas werkt het niet altijd zo

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

tom_de_blende

tom_de_blende

• Lid sinds 21 juni 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 16:02

meule
tom_de_blende

dit ligt echt niet alleen aan google hoor maar ook aan lokale wetgeving, afspraken met maatschappijen enz. als het alleen aan google lag zouden ze alles wereldwijd uitrollen. Helaas werkt het niet altijd zo
OK, voor sommige zaken kan ik dat nog geloven. Maar voor een cadeaubonnetje? Honestly? They do not care about België en Nederland…

Karentje

Karentje

• Lid sinds 04 augustus 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2013
  • 08:02

Ik heb een Google play promo code ontvangen. Ik had reeds een nieuw google account aangemaakt en via deze account de code kunnen invullen. Momenteel staat er dus 25 dollar klaar om te gebruiken.
Als ik naar de play store ga zegt hij dat er geen appararten gelinkt zijn. Kan ik gewoon deze account als nieuwe account aanmaken op mijn telefoon en dan apps kopen of moet dit helemaal anders?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren