Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 25 juni 2010
  • 16:26

Nolimits;25293
Ik wil alleen even aangeven,dat het prepaid tegoed snel op zal zijn als er toevallig in een enthousiaste bui een app data staat te gebruiken.
Als je geen APN in vult kan je telefoon domweg nooit een dataverbinding opbouwen via 3G. Is er geen wifi beschikbaar op zo'n moment, dan heb je domweg geen internet verbinding. Dat hoeft geen probleem te zijn als je je Android telefoon slechts als directe vervanger van een PDA ziet. Nogmaals, ik vind het not done om iemand een abo aan te praten die dat misschien helemaal niet nodig heeft.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
Nolimits

Nolimits

• Lid sinds 21 maart 2010
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 00:13

Marvin;25319
Als je geen APN in vult kan je telefoon domweg nooit een dataverbinding opbouwen via 3G. Is er geen wifi beschikbaar op zo'n moment, dan heb je domweg geen internet verbinding. Dat hoeft geen probleem te zijn als je je Android telefoon slechts als directe vervanger van een PDA ziet. Nogmaals, ik vind het not done om iemand een abo aan te praten die dat misschien helemaal niet nodig heeft.

Beste Marvin,

wie praat hier wat aan?
Probeer begrijpend te lezen.

Groetjes

Bewerkt (22 april 2013 12:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren