Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Blommie

Blommie

• Lid sinds 23 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2013
  • 15:43

Ik heb sinds kort een Galaxy Tab 2 10.1.
Wat mij opvalt is dat je alleen d.m.v. een creditcard of vooraf gekochte bon je apps kunt betalen.
Nu ben ik voorheen Ipad gebruiker en zij hadden het z.g. Click en Buy systeem waarmee je door op akkord te klikken tevens akoord gaf voor een eenmalige bankafschrijving.
Erg handig sowieso.
Ik begrijp niet dat Android het zijn kopers niet wat makkelijker maakt door bijv. Paypal toe te voegen als betaalmiddel.
Kent iemand de gedachte achter de huidige manier van betalen.

Vast bedankt

Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 25 mei 2013
  • 15:57

Zal wel met geld te maken hebben wat Paypal betreft en misschien het overige ook wel. Voor non creditcard gebruikers is er de mogelijkheid van een prepaid creditcard V3.

Millman7

Millman7

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2013
  • 17:21

Of je maakt een account aan op www. en download daar gewoon betaalde apps voor niks! Tenminste dat is wat ik altijd doe

Bericht aangepast door moderator vanwege tips over illegale apps.

Bewerkt (4 juni 2013 19:56)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6216
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 4 juni 2013
  • 19:58

Millman7
Of je maakt een account aan op www. en download daar gewoon betaalde apps voor niks! Tenminste dat is wat ik altijd doe
Regels zeker niet gelezen?
Aansporen tot fraude of illegale handelingen is niet toegestaan.

KevinFaun

KevinFaun

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2013
  • 13:45

Je kunt makkelijk op mywirecard.com een prepaid credit card aanmaken. Ook voor het veilig betalen op internet websites die enkel credit card accepteren.

Is mijn bericht nuttig, “+” me dan even.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 11 juni 2013
  • 16:57

eBay (eigenaar van PayPal) en Google zijn bepaald geen vriendjes. Checkout was (en Wallet is) een directe concurrent van PayPal. eBay inc. verbood het gebruik van Checkout als payment optie in 2010 op eBay omdat het te veel concurrentie zou zijn voor PayPal. En dus besloot google in ieder geval voorlopig (want zeg nooit nooit!) geen PayPal toe te staan in de market (nu playstore).

Daarnaast is de Europese betalingsmarkt te versnipperd voor google om er veel tijd en moeite in te investeren. Er is, in de ogen van google althans, een goed alternatief dat ook in Europa gewoon bruikbaar is: de credit card. Dat die hier niet zo'n succes is als in de USA is voor google blijkbaar nauwelijks een issue.

De enige optie waar nog mogelijkheden zitten is de betaling per telefoonrekening. Maar daarvoor moet de provider wel een bankvergunning hebben - iets dat niet zo makkelijk is hier. Wie weet gaat het ooit nog gebeuren maar voorlopig is de enige mogelijkheid dus betalen per CC, desnoods per “prepaid CC” (een mooie contradictio in terminis overigens want eigenlijk stiekum toch een debet card).

Millman7

Millman7

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2013
  • 12:01

pklijzing
Millman7
Regels zeker niet gelezen?
Aansporen tot fraude of illegale handelingen is niet toegestaan.

Exuses!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren