Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

skynet2000

skynet2000

• Lid sinds 14 juni 2011
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2013
  • 09:14

terinfo

http://tweakers.net/nieuws/90256/samsung-gaat-gebrickte-telefoons-standaard-onder-garantie-repareren.html

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6218
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 21 juli 2013
  • 11:08

skynet2000
terinfo

http://tweakers.net/nieuws/90256/samsung-gaat-gebrickte-telefoons-standaard-onder-garantie-repareren.html
Staat ook op de vrij onbekende site Androidworld.nlSamsung gaat toestellen met root en custom ROMs gratis repareren

Atheistus

Atheistus

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2013
  • 12:07

De leverancier moet aantonen dat het defect door het rooten komt. Als ze dat niet kunnen moet het gewoon onder garantie gerepareerd worden. Ik heb nog een zaak lopen bij een KPN repair center. Mijn HOX vertoonde de bekende kuren met Wi-Fi GPS ontvangst. Na het vervangen van wat onderdelen mocht ik even € 120,- afrekenen omdat het toestel ooit geroot is geweest. Ik heb het betaald maar ben nu bezig om het onterecht gerekende bedrag terug te krijgen. Want doordat ze zelf alleen maar hardware hebben vervangen en daarmee het probleem hebben opgelost, werd aangetoond dat het dus niet de software kon zijn.

HTC reset trouwens altijd je telefoon bij het aanmelden onder garantie. Dat is een soort ontmoedigingsbeleid om je telefoon dan maar niet te laten repareren (althans, ik kan het niet anders uitleggen). Hoewel ik zeer tevreden ben over mijn HOX, zal dit de laatste HTC zijn die ik koop. Dit beleid is gewoon onacceptabel.

Atheistus

Atheistus

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2013
  • 15:37

Atheistus
De leverancier moet aantonen dat het defect door het rooten komt. Als ze dat niet kunnen moet het gewoon onder garantie gerepareerd worden. Ik heb nog een zaak lopen bij een KPN repair center. Mijn HOX vertoonde de bekende kuren met Wi-Fi GPS ontvangst. Na het vervangen van wat onderdelen mocht ik even € 120,- afrekenen omdat het toestel ooit geroot is geweest. Ik heb het betaald maar ben nu bezig om het onterecht gerekende bedrag terug te krijgen. Want doordat ze zelf alleen maar hardware hebben vervangen en daarmee het probleem hebben opgelost, werd aangetoond dat het dus niet de software kon zijn.

HTC reset trouwens altijd je telefoon bij het aanmelden onder garantie. Dat is een soort ontmoedigingsbeleid om je telefoon dan maar niet te laten repareren (althans, ik kan het niet anders uitleggen). Hoewel ik zeer tevreden ben over mijn HOX, zal dit de laatste HTC zijn die ik koop. Dit beleid is gewoon onacceptabel.

Het vervolg.
Vandaag kreeg ik van KPN te horen dat ze de € 120,- crediteren!Het loont dus de moeite om er over te zeuren.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren