Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Vincent_Hemel

Vincent_Hemel

• Lid sinds 09 april 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 april 2013
  • 00:39

In verband met de aankoop van een Samsung Galaxy S II plus ben ik op zoek naar een oplossing om mijn agenda en taken tussen mijn computer en mij Samsung te synchroniseren.

Is/komt er een versie van Kies waarmee dit mogelijk is of weet een van jullie een andere oplossing die dit mogelijk maakt?

Ik gebruik Outlook 2013 stand allone (niet in combinatie met een exchange server).

Eventueel ben ik voorlopig ook geholpen met een oplossing om de (PC Sync) agenda van mijn HTC toestel over te zetten naar mijn Samsung toestel.

Bewerkt (21 mei 2013 14:29)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 10 april 2013
  • 08:03

Topic verplaatst naar Algemene vragen over Android. Het Android Applicaties forum is meer bedoeld voor apps zoals deze in de Google Play Store te vinden zijnWat is de basis van je Outlook agenda? Is dat een lokaal opgeslagen agenda? Dan zul je een programma op je PC moeten installeren die het synchroniseren regelt. Zulke synchronisatieprogramma's kopieren of synchroniseren de gegevens vaak naar een online agenda.

Of gebruik je al een online agenda? dan moet je de inloggegevens zoals je deze in outlook invult ook op je Androidtoestel gebruiken.

Het gebruik van een online agenda, zoals die van Google Calendar of Windows Live (Hotmail) Calendar, maakt het synchroniseren een stuk makkelijker omdat al je punten en taken al in de cloud staan.

Gebruik ook de zoekfunctie op dit forum, bijvoorbeeld met de termen “agenda synchroniseren”. Veel mensen stellen deze vraag en wellicht haal je daar informatie uit.

Bewerkt (21 mei 2013 14:29)
alex_h

alex_h

• Lid sinds 12 december 2009
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 10 april 2013
  • 22:51

Wat je wilt, kan o.a. met myphoneexplorer.

Maar wat Nanders hierboven schrijft over online-synchronisatie, kan ik alleen maar onderschrijven.
Ten slotte werken Android en alles wat Google heet naadloos samen. Dus heb je je agenda (en contacten, mail etc) in Google/Gmail staan, dan is de synchronisatie tussen die twee al geregeld.
Wat dan nog resteert, is dat je je outlookagenda nog moet zien te synchroniseren met je Google-agenda. Helaas heeft Google in haar (eigen)wijsheid gemeend haar eigen gratis synchronisatiemogelijkheden met Outlook de nek om te draaien, waardoor je hiervoor nu aangewezen bent op commerciële oplossingen hiervoor.
Bijvoorbeeld OggSync - Sync Google Calendar and Contacts with Outlook Exchange (including gMail Google Apps and Microsoft Office) of http://www.fieldstonsoftware.com/software/gsyncit3/index.shtml.

Bewerkt (21 mei 2013 14:30)

Gegroet,

DikkeWim

DikkeWim

• Lid sinds 28 maart 2013
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2013
  • 12:45

Ik synchroniseer mijn werkagenda en email (Outlook 2013) probleemloos met mijn Samsung S3. Daarnaast heb ik ook nog mijn Gmail account en MobileMe (iCloud-account) van Apple.

Jammer overigens dat de mooiere Gmail app niet overweg kan met niet-gmail accounts. Daarmee ben je dus aangewezen op het android email programma dat er naar mijn mening veel minder mooi uitziet.

Bewerkt (9 mei 2013 12:45)
Papa-tje

Papa-tje

• Lid sinds 23 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2013
  • 16:44

DikkeWim
Ik synchroniseer mijn werkagenda en email (Outlook 2013) probleemloos met mijn Samsung S3. Daarnaast heb ik ook nog mijn Gmail account en MobileMe (iCloud-account) van Apple.

Jammer overigens dat de mooiere Gmail app niet overweg kan met niet-gmail accounts. Daarmee ben je dus aangewezen op het android email programma dat er naar mijn mening veel minder mooi uitziet.

Hoe doe je dat dan?

Papa-tje

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 16 augustus 2013
  • 17:49

Hoezo kan de gMail app niet overweg met andere emailaccounts? Ik heb mijn kpn/planet emailaccounts in gMail ge��mporteerd en nu komt alle mail keurig via gMail op mijn phone binnen.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren