Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jetro

jetro

• Lid sinds 26 april 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 april 2016
  • 07:03

@ Charl_ch Dit was bij mij ook het probleem, ik zat al 2 maand met die vergrendelcode dat ik maar niet verwijderd kreeg. Maar nu dankzij u hulp heb ik ze nu Toch kunnen verwijderen. Echt super bedankt want het was een code van 9 karakters en dus echt lastig voor iedere keer in te tikken. Ben dus echt wel blij dat ze eindelijk verwijder is. Nog een bedankt.+++

Bewerkt (26 april 2016 07:05)
Wouter48

Wouter48

• Lid sinds 24 maart 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2017
  • 12:48

Ik heb mijn Xperia X Compact met een vergrendeling beveiligd. Wil die eraf hebben. Als ik schermvegrendeling aanklik, vraagt hij om mijn patroon en dan krijg ik de opties Patroon, PIN en Wachtwoord. de optie 'Geen' en 'Schuiven'' staan er ook bij maar lichten niet op , zijn dus niet actief en kan ik dus ook aanklikken.
En als ik Patroon aanklik krijg ik alleen maar tekst met informatie over het beveiliginsniveau.
Kan iemand mij zeggen hoe ik optie 'Geen' weer actief krijg?
Dank

Plepplop

Plepplop

• Lid sinds 12 december 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 december 2017
  • 18:46

Als je naar "beveiliging" gaat zie je als je naar beneden gaat een vakje met "aanmeldgegevens wissen" klik daarop en wis je aanmeldgegevens. Als je dag hebt gedaan kun je alle opties weer doen.

whiskeytango64

whiskeytango64

• Lid sinds 29 juni 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2019
  • 17:14

helemaal goed hoor !
dit is de oplossing althans voor mij
ik kwam maar niet van die pincode vraag af en na jou tip werkt alles weer prima en kan ik zelf de keuze maken wat ik wil van vegen tot helemaal niets. bedankt

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren