Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

@thlon

@thlon

• Lid sinds 22 april 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2012
  • 01:27

Heb een probleem.
De phone van mijn nichtje is geblokkeerd met een tekenpatroon, ik denk een One V, want ze zei dat er one opkwam met het opstarten, en er zit zo een knik onderaan in de telefoon, en na wat gegoogle kwam ik op de V uit.

Nu is ze dat patroon vergeten, snap het niet goed, maar goed, het werkt niet meer.
NU heb ik op de site van Htc opgezocht hoe je hem kan resetten, maar dan moet je je gegevens van je google account ingeven, maar dat had ze nog niet gedaan of ze weet niet wat ik bedoel, ze had hem nog maar net

Hoe kan ik dit oplossen?

Bewerkt (24 april 2013 15:46)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 30 oktober 2012
  • 02:39

Dan is een fabrieks reset de enigste oplossing

Bewerkt (24 april 2013 15:47)
outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2012
  • 07:09

Ga even naar de Wiki want daar staat een uitleg wat te doen als je het patroon vergeten bent

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 30 oktober 2012
  • 09:22

Verplaatst naar Algemene vragen over Android. Je had ook de zoekfunctie kunnen gebruiken, dan had je gezien dat hier al veel topics over lopen, en zoals hierboven is geschreven, een wiki-artikel aan is gewijd.

@thlon

@thlon

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2012
  • 09:51

nanders;352665
Verplaatst naar Algemene vragen over Android. Je had ook de zoekfunctie kunnen gebruiken, dan had je gezien dat hier al veel topics over lopen, en zoals hierboven is geschreven, een wiki-artikel aan is gewijd.

Dit heb ik geprobeerd, en het enige wat ik vindt is dat je de normale procedure moet volgen met het volume laag en de aan/uit knop en anders met je gegevens van je Google account, maar die was nog niet ingevuld, dus dit kan ik niet gebruiken.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6178
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 30 oktober 2012
  • 10:05

Als ze een patroonbeveiliging heeft gebruikt maar geen Google account had, dan wordt er toch om een pincode gevraagd? Of is die ook vergeten?

@thlon

@thlon

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2012
  • 10:12

pklijzing;352678
Als ze een patroonbeveiliging heeft gebruikt maar geen Google account had, dan wordt er toch om een pincode gevraagd? Of is die ook vergeten?

ik zie geen pincode verschijnen.
Ik ga zo dadelijk eens eerst langs de smartphoneshop om te zien of zij het kosteloos kunnen verwijderen, zal de factuur maar meenemen of ze denken dat hij gestolen is

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2012
  • 11:13

@thlon;352680
Ik ga zo dadelijk eens eerst langs de smartphoneshop om te zien of zij het kosteloos kunnen verwijderen, zal de factuur maar meenemen of ze denken dat hij gestolen is

Goed idee, en meestal als hier deze vragen gesteld worden denken wij net hetzelfde… Of soms wilt iemand maar al te graag te SMSjes van de partner lezen enzo. Ik snap dat het vervelend is, naar de winkel gaan met je factuur is een optie, maar je kan ook zelf eerst even proberen met de volgende handleiding:
Resetting HTC One V

outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2012
  • 12:52

Herstellen toegang na vergeten patrooncode - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

Dit heb ik geprobeerd, en het enige wat ik vindt is dat je de normale procedure moet volgen met het volume laag en de aan/uit knop en anders met je gegevens van je Google account, maar die was nog niet ingevuld, dus dit kan ik niet gebruiken.
Ik heb nu net de hele handleiding nagelopen, maar ik zie nergens dat je de optie VOLUME LAAG moet gebruiken. En er staan ook plaatjes bij om de boel te verduidelijken.

Het kan uitmaken of je een verbinding met ‘internet’ hebt of niet, als je géén internet
verbinding hebt dan gaat het niet lukken om het email-adres en wachtwoord in te vullen.

Als je enkel vliegtuigmodus hebt aangezet en dáárdoor geen internet hebt moet je het
volgende doen:

1. Toestel aanzetten

2. Powerknop indrukken
3. Zet vliegtuigmodus UIT

Indien je dus wél data / WiFi hebt uitgezet is de enige oplossing een factoryreset! Hier
raak je dus wel je apps, opgeslagen smsjes, bellijsten en dergelijke kwijt.

1. Sleep gedurende een minuut of 1- 2 heel vaak een verkeerde patrooncode in:
2. Zodra je dit vaak genoeg hebt gedaan zal er een pop-up venster verschijnen waarin staat dat je even moet wachten:
3. Wacht dan heel even, er verschijnt nu een knop ‘FORGOT PATTERN?’: (RECHTS ONDERIN)
4. Druk nu op ‘OK’en op 'FORGOT PATTERN?':
5. Hier kun je nu je emailadres en wachtwoord zodat je de patrooncode kunt weghalen / resetten:

Ik ga ervan uit dat je nichtje wel een Gmail adres heeft?? en daarvan ook het wachtwoord weet.

Ben je ook je Google wachtwoord vergeten, klik dan hier https://www.google.com/accounts/recovery?hl=nl&ard=AHwGkRnf7wuTZFM4y0oCsHy_2tCVrCbBUz29Nx6VYQ9Oa1E-JYr9YYkuuGJrFN9ek-BHUnlgjdVGlqLMZPf1g0c6JniS4VJaWpUOBws2BlB0RQXLD5leSj4&fpOnly=1&service=mail

Ik zie dus nergens de optie VOLUME LAAG, dus ik denk dat je de verkeerde topic heb gelezen of te snel

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2012
  • 12:55

outlaw;352724

Ik zie dus nergens de optie VOLUME LAAG, dus ik denk dat je de verkeerde topic heb gelezen of te snel

Volume laag is een knop aan de zijkant van je toestel…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren