Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

claudiavangoor

claudiavangoor

• Lid sinds 23 april 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 april 2010
  • 12:45

Hallo

Ik ben een nerd met android heb ik al wel in de gaten.
Ik heb linda manager en sygic gedownload, maar nu moet ik ze nog installeren op mijn telefoon.
Het staat nu op mijn computer.
Ik weet niet of iemand me hier mee kan helpen?
Mijn man moet namelijk vanavond nog naar Italië ik dacht dan kan die zijn nieuwe telefoon gebruiken anders moet hij zijn HTC van 2 jaar geleden ook nog extra meenemen.

Hopelijk kan iemand me uitleggen hoe ik dat moet doen. Want wij komen er samen niet uit

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
gnur

gnur

• Lid sinds 25 november 2009
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 23 april 2010
  • 12:58

Als je internet op je telefoon hebt kan je via de market deze applicaties ook downloaden en installeren. Dit is over het algemeen het makkelijkst.

Anders zul je het via de ADB moeten installeren. Dan moet je eerst de drivers van je telefoon downloaden en installeren en dan via cmd met een paar commando's. Maar via de Android Market is het echt het allermakkelijkst.

Nolimits

Nolimits

• Lid sinds 21 maart 2010
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 23 april 2010
  • 13:05

Hiervoor moet je HTC sync op je computer hebben geinstalleerd.(evt. downloaden van htc.com)
Sluit je telefoon aan via de usb kabel.
HTC sync zal verbinden met je telefoon.
Vervolgens kun je kiezen voor de optie “application installer”.
Volg de stappen.(blader naar linda manager op je pc bijvoorbeeld)
HTC sync installeert dan je progje.
Je kan ook een usb verbinding tot stand brengen door op je telefoon het schuifbalkje naar beneden te trekken en usb verbinden.
Dan kopieer je het bestand bijv. linda.apk naar een map op je telefoon (bijv. download evt. aanmaken).
Dan zoek je met een filemanager bijv. Astro naar dat bestand linda.apk.Klik het aan en het zal op je telefoon geinstalleerd worden.

Sygic kan idem zo gaan,maar dit kan ook zo zijn dat je alle bestanden van Sygic naar je SD kaart moet kopieren incl. de mappen van de landen.
Hier zijn verschillende methodes voor,misschien dat er iemand nadere uitleg kan geven.

Ik hoop dat ik iets van hulp heb kunnen bieden.

Suc6 ,Edy

claudiavangoor

claudiavangoor

• Lid sinds 23 april 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 april 2010
  • 13:06

ik kan sygic niet vinden via market. ik heb wel in de gaten dat ik nog veel kan leren over android.
ik heb volgens mij ook verkeerde sygic te pakken want ik heb er geen apk bestand in zitten.
dus we moeten nog even verder zoeken, of jullie moeten een link hebben

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 23 april 2010
  • 14:23

Applicaties kun je direct via HTC Sync installeren, daarvoor hoef je niet moeilijk te doen met eerst kopiëren naar SD Kaart. Start HTC Sync en sluit je telefoon aan op je PC via de USB kabel. Even wachten tot HTC Sync de telefoon gevonden heeft en dan kun je met de knop “Install Applications” (kan ook anders heten, ik heb 'm hier nu niet voor me staan) de .APK file selecteren op je PC en installeren op je telefoon.

Nog makkelijker is natuurlijk via de telefoon zelf (gebruik de market applicatie), maar daar heb je niets aan als je de APK bestanden op je PC hebt staan. Heb je al eens in de handleiding gekeken? Want de APK moet je downloaden van http://www.sygic.com/setupandroid (zie hier).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren