Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

  • RollerCoaster Tycoon® Classic

  • Bully: Anniversary Edition

  • Paper Wings

  • Pokémon GO

Trending smartphones
  • Huawei P10

  • LG G6

  • Samsung Galaxy S8+

  • Samsung Galaxy S8

  • Samsung Galaxy S6 Edge

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

  • ASUS ZenPad S 8

  • ASUS ZenPad 8

ronald

ronald

  • Lid sinds 13 april 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 13 april 2010
  • 12:00

mijn htclegend geeft via de Exchange Activesync synchronisatie een probleem met de agenda items - “client- server conversiefout”

er staan wat agenda items in de htc die via een andere synchronisatie (kabeltje - bij het overzetten van sync van htc naar laptop) in de agenda zijn gezet - wellicht dat daar het probleem zit? had na de eerste - geslaagde - synchronisatie met activesync ‘alle’ afspraken dubbel in de htc

hoop dat iemand het probleem herkent - en vooral dat iemand de oplossing weet.

gr ronald

Bewerkt (22 april 2013 12:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren