Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Stitch15

Stitch15

• Lid sinds 27 november 2009
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 5 april 2010
  • 22:24

Hoop dat iemand raad weet: ik heb op m'n Pulse een agenda item gemaakt voor 1 mei. Deze zie ik echter niet verschijnen in Google Calendar op m'n pc'tje. Andersom: er staat een afspraak (verjaardag) in Google Calendar die ik weer niet op m'n Pulse terug zie….

Hoe kan dat???? Heb al een keer handmatig sync gedaan, maar geen resultaat.

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
Renate1970

Renate1970

• Lid sinds 15 februari 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 6 april 2010
  • 13:01

Kijk eens of je wel de juiste agenda gebruikt (heb een htc hero en toen bleek dat hij een agenda er zelf in zet) maar bij instellingen kun je kijken bij agenda's en daar de juiste aanklikken. Bij het invoeren van een agenda item moet je dan ook weer kunnen kiezen onder welke agenda je hem zet.

Samsung Galaxy S7 Edge

Stitch15

Stitch15

• Lid sinds 27 november 2009
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 6 april 2010
  • 19:03

De agenda's zijn hetzelfde. Tot voor kort werkte het ook gewoon…..

Merk nu trouwens dat afspraken die ik op mijn pc in Google Calendar maak, wel bijna direct op min telefoon zichtbaar worden. Afspraken die ik op mijn telefoon maak, lijken niet in Google Calendar op de pc te komen…..

Mailer

Mailer

• Lid sinds 03 mei 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2010
  • 21:43

Stitch15;16875
De agenda's zijn hetzelfde. Tot voor kort werkte het ook gewoon…..

Merk nu trouwens dat afspraken die ik op mijn pc in Google Calendar maak, wel bijna direct op min telefoon zichtbaar worden. Afspraken die ik op mijn telefoon maak, lijken niet in Google Calendar op de pc te komen…..

Ik heb precies hetzelfde probleem: Wél sync van Google agenda (op laptop) naar HTC Legend, maar omgekeerd niet. De Contacts blijven wél in sync.

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
Ralph

Ralph

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2010
  • 09:09

Kijk even of de afspraken wel allemaal in dezelfde agenda staan, met de HTC calendar kan je dat eenvoudig zien door de kleuren. Standaard maakt de HTC een local kalender aan die niet synct met je Google. De-selecteer alle agenda's op 1 na, je google-calendar (ook daar maar 1 aktief houden)….Vanuit dit punt eventueel verder kijken als het nog fout gaat.
Test ook even of hij wel de calendar synct op het moment dat je test, onder “synchronisatie”, kan je handmatig je mail, contacten en agenda syncen, daar staat ook de tijd van de laatste sync.

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
Mailer

Mailer

• Lid sinds 03 mei 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2010
  • 22:22

Ralph;19540
Kijk even of de afspraken wel allemaal in dezelfde agenda staan, met de HTC calendar kan je dat eenvoudig zien door de kleuren. Standaard maakt de HTC een local kalender aan die niet synct met je Google. De-selecteer alle agenda's op 1 na, je google-calendar (ook daar maar 1 aktief houden)….Vanuit dit punt eventueel verder kijken als het nog fout gaat.
Test ook even of hij wel de calendar synct op het moment dat je test, onder “synchronisatie”, kan je handmatig je mail, contacten en agenda syncen, daar staat ook de tijd van de laatste sync.
Sorry dat ik wat laat reageer op je vriendelijke hulppoging, waarvoor hartelijk dank.
Maar het levert bij mij niets op. Allereerst lees ik ook hier weer over ‘alle agenda’s. Ik heb maar één agenda. Voor de zekerheid staat ‘alle agenda’s aangevinkt maar ik zie geen verschil. Handmatig sync zie ik ook nergens staan. En met al die mogelijke agenda instellingen kom ik ook niet verder. Overigens is dat een onoverzichtelijke bende van opties.
Verder synct bij mij alles, Evernotes, Quickoffice, Contacts, Gmail, SplashId, noem maar op, alleen die chaotische agenda opties werken maar één kant uit: van Google-agenda naar Legend, maar niet anders om. Frustrerend.

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
pietvanderlugt

pietvanderlugt

• Lid sinds 16 december 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 december 2014
  • 09:48

Ik heb problemen met het synchroniseren van agenda afspraken voor verder dan 12 maanden van PC naar Android telefoon en tablet. Ik kan slechts de afspraken tot maximaal 1 jaar zien maar niet verder. Op mijn Ipod gebeurt dat wel maar dus niet op Android. Het zit hem dus in de weergave. Is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren