Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

willem00

willem00

• Lid sinds 10 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2012
  • 12:33

hallo forum gebruikers,

ik heb een samsung galaxy ace en iemand heeft mijn patroon om te ontgrendelen heel vaak fout ingevuld. nou is dat in principe niet zo erg want dan moet je inloggen met je google account, maar deze ben ik dus vergeten. heb geprobeerd hem te recoveren maar krijg het niet voor elkaar.

wat kan ik doen? hoe krijg ik hem bijv terug naar fabriek instellingen zonder hem aan te hebben.

Bewerkt (24 april 2013 14:59)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 10 juni 2012
  • 12:50

Volgens mij is dat bij Samsung aanzetten met volume omhoog en de home knop ingedrukt houden. Daar kan je ook factory reset kiezen.
Kan je niet middels de PC je Google account wachtwoord resetten via een van de vele beveiligings functies zoals alternatieve mail adressen of beveiligingsvragen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

karim_

karim_

• Lid sinds 25 januari 2012
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2012
  • 12:51

Volume up+home+power….maar dat is wel zo bij de GS2 dus ik hoop dat het ook bij de jouwe zo zal zijn. Je moet ze wel kort achter elkaar indrukken…dus net na het starten van de telefoon moet je ze indrukken. Succes

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 27 augustus 2013
  • 22:30

Nee hoor. Telefoon uitzetten en home + power + vol up tegelijk indrukken en zo houden tot tekst verschijnt

Swag007

Swag007

• Lid sinds 22 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 17:08

Hallo

Ik heb een lg E400 ik weet mijn patroon en mij google account niet meer help me snel aub wat moet ik doen?……

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 22 september 2013
  • 19:26

Swag007
Hallo

Ik heb een lg E400 ik weet mijn patroon en mij google account niet meer help me snel aub wat moet ik doen?……
contact opnemen met Google, zij kunnen je eventueel verder helpen met wat je moet/kunt doen.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

femkejoustra

femkejoustra

• Lid sinds 29 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2013
  • 21:12

ben ook mijn patroon en google account vergetn, wat moet ik doen? ik heb een samsung galaxy ace plus

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 30 oktober 2013
  • 20:35

femkejoustra
ben ook mijn patroon en google account vergetn, wat moet ik doen? ik heb een samsung galaxy ace plus
Als je ‘t echt niet meer weet, is ’t enige om terug te gaan naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen met een nieuw Google account.
Je zult dan compleet opnieuw moeten beginnen met je telefoon in te stellen en je apps te installeren.
Ook zul je weer een leeg telefoonboek/lege contacten-app hebben, dus het is echt een paardenmiddel!
Probeer bij google in te loggen met je pc, en de juiste gebruikersnaam, mogelijk kun je daar aangeven dat je je password kwijt bent en sturen ze je een nieuw password op het mailaccount dat je ooit gebruikt hebt om je aan te melden…….niet geschoten is altijd mis!

Bewerkt (30 oktober 2013 20:35)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6039
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 30 oktober 2013
  • 21:02

Er bestaat een mooie tutorial over het herstellen van de vergeten beveiligingscodes. Alle vragen kunnen daar dan ook gesteld worden. Om dubbele topics te voorkomen gaat deze verder op slot.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren