Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ceasar040

ceasar040

• Lid sinds 01 juni 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2014
  • 15:07

Staat er bij je s3 mini applicatie bv eer.je moet daarop drukken.of je gaat naar opslag en je doet hetzelfde als ik zei bij MN vorige comment.wat is precies het probleem?en wat heb je al geprobeerd

3l8n3.b

3l8n3.b

• Lid sinds 07 oktober 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 november 2014
  • 14:40

Ik heb geprobeerd te doen wat je gezegd had maar toen ik hem opnieuw downloadde zei hij noch steeds ‘geen verbinding’.

Een tijdje geleden stond er op mijn telefoon dat ik nog maar weinig geheugen had dus ik dacht ik verwijder gewoon een paar apps die ik niet gebruik en toen ik later naar de play store ging werkte hij niet meer.
Toen kwam ik er achter dat het om de google play services ging dus downloadde ik hem opnieuw maar er gebeurt nog steeds niks en ik krijg veel meldingen waarin staat ‘Google Play - services is gestopt’

wat moet ik nu doen?!?!?!?!

ceasar040

ceasar040

• Lid sinds 01 juni 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 november 2014
  • 23:30

Je zou ook je telefoon kunnen resetten.Misschien dat dat helpt.Wat zou werken is je telefoon rooten en dan root explorer downloade darmee kan je een code veranderen waaedoor alles wel weer normaal gaat werken je moet maar een simpele ding bij zetten.Weet je wat rooten betekent of heeft u er een beetje verstand van.zo nee dan leg ik je alles uit over rooten en hoe je het moet installeren.zo ja, root je telefoon en ik stuur een link voor een video die laat zien welke code je moet veranderen en waar het is.je moet gewoon precies doen wat de video zegt.toen ik deze code had verander werkte alles normaal.

marcorien

marcorien

• Lid sinds 10 december 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 december 2015
  • 22:56

Ik heb twee weken lang lopen zoeken, want bij mij deed Play Store het ook niet meer. Blijkt dat ik per ongeluk een wifi instelling had gewijzigd: Instellingen > Wifi > Geavanceerd > DLNA auto-ip aan zetten

dnetten1

dnetten1

• Lid sinds 17 december 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 december 2015
  • 13:02

Beste nanders, Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb een Samsung Galaxcy S3 Mini en onder mijn instellingen staan geen toepassingen Wat moet ik doen???
Als het goed is staat er bij Samsung in de instelling iets dat APPs heet dat is hetzelfde als applicatiebeheer

alexweijersnl

alexweijersnl

• Lid sinds 03 januari 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2017
  • 11:39

bij mij staat dat er geen connectie is met de server ro1

alexweijersnl

alexweijersnl

• Lid sinds 03 januari 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2017
  • 11:40

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren