Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

kriss6

kriss6

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2010
  • 20:13

Hoi
Ik heb een htc hero en heb bij proximus een abonnementje van van mobile internet op gsm van 100mb per maand.
Het is denk ik nog niet actief en mijn vraag is dus als je ergens wil surfen vraagt hij dan toestemming voor de verbinding en speelt het een rol of het 3g of gewoon netwerk is ?En als ik ergens wil surfen via wifi aan hotspot dan zal hij toch die wifi gebruiken en geen 3g data ?
Ja het is nieuw voor mij

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 2 maart 2010
  • 20:40

kriss6;14391
Hoi
Ik heb een htc hero en heb bij proximus een abonnementje van van mobile internet op gsm van 100mb per maand.
Het is denk ik nog niet actief en mijn vraag is dus als je ergens wil surfen vraagt hij dan toestemming voor de verbinding en speelt het een rol of het 3g of gewoon netwerk is ?En als ik ergens wil surfen via wifi aan hotspot dan zal hij toch die wifi gebruiken en geen 3g data ?
Ja het is nieuw voor mij/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Je zal wel de nodige instellingen(APN) moeten ingeven vooraleer je kan surfen over het 3G netwerkt. Je kan deze instellingen hier op het forum terugvinden. Wanneer je betaald hebt voor een hotspot verbinding dan kan je deze ook uiteraard instellingen. Moet je dan wel een paswoord hebben die proximus/belgacom je moet geven.

Htcboy

Htcboy

• Lid sinds 27 januari 2010
  • Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2010
  • 18:53

@kriss
in de market kan je ook een tooltje vinden die je data verbruik bij proximus goed bij houd en je kan dan ook controleren dat je niet over je limiet gaat !
zoek maar eens op :beta proximus

kriss6

kriss6

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2010
  • 21:38

Htcboy;14467
@kriss
in de market kan je ook een tooltje vinden die je data verbruik bij proximus goed bij houd en je kan dan ook controleren dat je niet over je limiet gaat !
zoek maar eens op :beta proximus
Nu alleen nog op het net kunnen,ik moet mijn instellingen van proximus nog vragen hehe/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Het is al ok,ik bleek nog een oud simkaartje te hebben/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Coertie

Coertie

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2010
  • 09:04

Hallo,
ik ben nieuw op dit forum, heb me net een HTC Legend aangeschaft.
Mijn eerste smartphone, prachtig bakske met oneindig veel mogelijkheden en toepassingen, helaas kan wel mails ontvangen maar kan niet op internet. Zou dit ook aan mij n simkaart kunnen liggen? Of aan mijn instellingen, heb al vanalles zitten proberen en intussen ontvang ik ook mijn mails niet meer, grrr
Op de site kan van Proximus kan je allerhande instellingen voor smartphones downloaden, maar voor de HTC Legend is er niks te vinden.
Iemand met hetzelfde probleem?
Alvast bedankt voor de hulp!

Bewerkt (22 april 2013 12:19)
wolleges

wolleges

• Lid sinds 23 augustus 2009
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2010
  • 19:26

Coertie;15893
Hallo,
ik ben nieuw op dit forum, heb me net een HTC Legend aangeschaft.
Mijn eerste smartphone, prachtig bakske met oneindig veel mogelijkheden en toepassingen, helaas kan wel mails ontvangen maar kan niet op internet. Zou dit ook aan mij n simkaart kunnen liggen? Of aan mijn instellingen, heb al vanalles zitten proberen en intussen ontvang ik ook mijn mails niet meer, grrr
Op de site kan van Proximus kan je allerhande instellingen voor smartphones downloaden, maar voor de HTC Legend is er niks te vinden.
Iemand met hetzelfde probleem?
Alvast bedankt voor de hulp!

Heb je de apn settings al geprobeerd die vermeld staan in dit topic ?

EDIT: hmm, oeps, blijkbaar staan ze nog niet eens in dat topic! probeer je effe de hierondervermelde APN settings?

Proximus
- APN: internet.proximus.be
- Username: (leeg laten)
- Password: (leeg laten)

Bewerkt (22 april 2013 12:19)
peterv1

peterv1

• Lid sinds 09 april 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 april 2010
  • 23:06

Hallo, heb een week geleden een htc desire aangeschaft, super toestel, maar er hoort uiteraard een abonement bij voor 3G ontvangst bij, heb bij proximus een abonement en heb het extra paketje internet on GSM comfort er nu bijgenomen 9,99 euro per/maand voor 100MB, mijn vraag is natuurlijk is dit voldoende ,voor mijn mail verkeer , een beetje surfen op het net, en af en toe facebook update ,en indien nodig wat apps van de market binnenhalen , thuis en op plaatsen waar mogelijk gebruik ik uiteraard WIFI
ik wil niet dat mijn proximus factuur de pan uit swingt, vandaar deze vraag.

Grt Peter

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 10 april 2010
  • 09:19

peterv1;17196
Hallo, heb een week geleden een htc desire aangeschaft, super toestel, maar er hoort uiteraard een abonement bij voor 3G ontvangst bij, heb bij proximus een abonement en heb het extra paketje internet on GSM comfort er nu bijgenomen 9,99 euro per/maand voor 100MB, mijn vraag is natuurlijk is dit voldoende ,voor mijn mail verkeer , een beetje surfen op het net, en af en toe facebook update ,en indien nodig wat apps van de market binnenhalen , thuis en op plaatsen waar mogelijk gebruik ik uiteraard WIFI
Grt Peter
Wat is een beetje surfen ? Wat is een beetje facebook berichten plaatsen en/of lezen ? Dat is iets vrij ruim zou ik zeggen.
Gewoon je verbruik in de gaten houden zou ik zeggen. Ik heb een iphone abbo bij mobistar en heb 200mb per maand. De ene maand heb ik veel over en de andere maand is deze gewoon op.

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
peterv1

peterv1

• Lid sinds 09 april 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 april 2010
  • 17:58

peterv1;17196

Grt Peter

nog een vraagje, mijn eerste maand heb ik 60mb van de 100mb gebruikt , wat gebeurt er met de overige 40mb , heb je dan voor de volgende maand 140 mb of ben je die 40mb kwijt.

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 19 april 2010
  • 18:23

peterv1;18217
nog een vraagje, mijn eerste maand heb ik 60mb van de 100mb gebruikt , wat gebeurt er met de overige 40mb , heb je dan voor de volgende maand 140 mb of ben je die 40mb kwijt.
Ben je gewoon kwijt. Je kan er beter voor zorgen dat deze op is.

Bewerkt (22 april 2013 12:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren