Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nocona

nocona

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2012
  • 14:07

Vanmorgen hoorde ik van mijn vriendin dat zij vrienden heeft die kunnen zien wanneer zij een sms opent.
Als alleenstaande mama met 3 kleine kinderen heeft ze een druk leven en niet altijd tijd om smsjes te beantwoorden.

Persoonlijk vind ik dat een sms bedoeld is voor mededelingen of vragen die niet zo heel erg dringend zijn en die je dan op een tijd die je schikt kunt beantwoorden.
Als je dan een halve dag later een boze sms krijgt waarom je nou nog niet die sms hebt beantwoord dan voel je je toch op je vingers gekeken en in je privacy aangetast?
Niet al je contacten zijn even belangrijk voor je tenslotte en sommige mensen kunnen vragen stellen waar je even over wilt denken zodat je een goed excuus hebt en het beleefd kunt afwijzen.

Je hoeft het niet met me eens te zijn, misschien vind je het juist prettig om te weten of degeen die je smst zo door de mand valt en jou minder belangrijk vind dan jij hem of haar. Maar het kan ook zijn dat die persoon op de fiets zit of in de auto en dus niet kán antwoorden. Misschien vergeten ze het daarna even of hebben ze het erg druk tot het moment dat ze je wel antwoorden.

Is de door mij beschreven functie een algemene functie die niet merkgerelateerd is? Hoort het alleen bij android of een ander besturingstype?

En vooral… kan zij zich hier tegen wapenen? Zelf heeft ze een eenvoudige gsm, zonder internet maar die begint te haperen dus als je een goedkope prepaid zonder abo weet die dit kan blokkeren?

Bewerkt (24 april 2013 14:23)
nocona

nocona

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2012
  • 14:37

Niemand?:cry:
En toch al 74 keer bekeken………………………..

Bewerkt (24 april 2013 14:24)
Sloeber

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2012
  • 11:43

Je kan met een sms een ontvangst en/of leesbevestiging meesturen. Dit kan op vrijwel alle telefoons. Dan kun je zien of iemand de sms gekregen heef. Bij een leesbevestiging kun je zelfs zien of iemand de sms al geopend heeft. Dit gaat dan weer via internet volgens mij.

Bewerkt (24 april 2013 14:27)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 26 maart 2012
  • 13:24

De functie bestaat al zolang ik een telefoon heb waar je sms mee kan versturen. Het is een functie die je aan kan zetten. Heb het zelf nooit gedaan….en is zeker niet android gebonden hoor..

AW Forum Queen voor het leven

niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2012
  • 15:45

Als de lees bevestiging moet je accepteren toch heb hem niet aanstaan dus niemand die het ziet als ik het lees.
Maar ze kunnen ze ook handcent of zoiets gebruiken, die laat een klokje zien als hij verstuurd is
en een vinkje als hij aangekomen is wil nog niet zeggen dat ze hem dan ook gelezen hebben.

zal wel met meerdere programma's zo zijn.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren