Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

cornekleyer

cornekleyer

• Lid sinds 23 februari 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2010
  • 23:21

hallo androidgebruikers,

ik ben nieuw hier op het forum en ik ben al enige tijd opzoek naar een smartphone met touchscreen.
toen ik op google begon te zoeken ben ik als eerst bij het iphoneforum terecht gekomen en daardoor ben ik redelijk enthousiast geworden van de iphone. eerst ben ik een t-mobile winkel langs gegaan voor wat info, maar achteraf wil ik geen t-mobile omdat dit in mijn regio erg tegenvalt qua 3g gebruik..
om bijv een vodafone abbo te nemen met een iphone ben je erg veel geld kwijt bij phoneshop daarom ben ik verder gaan zoeken en..
ben ik dus dit forum tegen gekomen..
ik zelf vind het android systeem een goede tweede keus, en dan ben ik vooral aan het kijken naar de nieuwe htc legend of desire..
wat vinden jullie van de telefoons van htc?
ik zelf vond het de eerste indruk hebben dat de menu erg ingewikkeld zijn en dat je dus erg goed naar bijvoorbeeld applicaties moet zoeken..

en hoe zit het eigenlijk met ‘'market’' is dit te vergelijken met de app store, zijn ook alle apps voor de iphone voor android beschikbaar.
en het updaten? kan dit ook gewoon gedaan worden in de market?
kunnen op android ook dezelfde games worden gespeeld als op de iphone? is het een soort gameplatform of moet je dit heel anders zien?

ik hoop jullie ervaringen hiermee te zien!
alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2010
  • 23:33

Hallo en welkom!

Ik heb de htc hero en ben zeer tevreden over de kwaliteit van het toestel. De htc desire lijkt mij btw een geweldig toestel. Met betrekking tot de menus is het mooie dat je de 7 home screens helemaal zelf kunt vullen met snelkoppelingen of widgets. Je kunt het dus helemaal zelf bepalen, echt alles kun je weghalen of toevoegen.

Htcboy

Htcboy

• Lid sinds 27 januari 2010
  • Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2010
  • 16:19

voordeel is dat vele apps gratis zijn bij Android

1905

1905

• Lid sinds 06 december 2009
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2010
  • 15:02

Apps vinden is helemaal niet zo moeilijk hoor. Als je op de home screen op het pijltje drukt krijg je net als bij de iphone een hele lijst met alle apps, gesorteerd op alfabet.

Bovendien als je zo een home screen bijvoorbeeld ingewikkeld vind, dan maak je het niet zo druk. Je kan het immers helemaal zelf indelen..

cornekleyer

cornekleyer

• Lid sinds 23 februari 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2010
  • 13:30

oke, bedankt voor de reacties.
ben toch van plan om een htc legend of desire te gaan nemen.
eerst nog ff wachten totdat ze uitkomen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren