Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

r00n

r00n

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2010
  • 11:13

Deze morgen is mijn toestel het toilet ingevlogen. Helemaal niet leuk al geeft het wel de mogelijkheid een nieuw toestel aan te schaffen. Ik had een HTC Tattoo welke soms wat lastig was omdat niet alle apps in de store stonden. Dus voor mij geen HTC Tattoo meer. Ik zat te denken aan een HTC Hero. Maar zijn er redenen waarom ik niet zal moeten doen, bijvoorbeeld omdat er veel betere andere toetellen te krijgen zijn? Zie door het grote aantal Android toestellen het bos niet meer. Mogelijk dat jullie mij in de goede richting willen pushen.

(ja ik weet het, ik kan dit ook allemaal uitzoeken door bestaande threads door te lezen. Maar ik heb nu een toestel nodig en met lezen dan ben ik morgen nog bezig.)

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2010
  • 21:31

Ik denk dat je budget een voornamelijk rol zal spelen… De Hero is zeker een goeie telefoon en een zeer populaire ook. Maar zoals je waarschijnlijk wel al gezien hebt op het forum heeft hij ook soms zijn keuren

Het feit dat je weinig geduld hebt zal je keuze ook wel parten spelen, er zijn er natuurlijk een aantal nieuwe op komst maar dat zal waarschijnlijk geen optie zijn voor jou? of wel soms?

1905

1905

• Lid sinds 06 december 2009
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2010
  • 23:00

HTC heeft officieel aangekondigd dat er een update voor de hero komt (android 2.1)
Dus als je een recente versie van android wil is de htc hero naast de nexus one een goede en goedkopere keuze.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren