Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ottomaan

Ottomaan

• Lid sinds 30 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 16:17

Beste forum leden,

Ik ben van plan om binnenkort een Android telefoon te kopen voor een kennis van mij. Ik zit te twijfelen tussen de Samsung Gio & HTC explorer. De Samsung Gio kan ik via een aanbieding krijgen voor 90 euro en de HTC voor 105 euro. Na wat filmpjes op Youtube heb ik toch besloten te gaan voor de HTC, omdat de interface, memory, uiterlijk van de telefoon wat ‘beter’ is. Alleen zit ik met het volgende. Ik zelf heb al verschillende Android telefoons gehad, op deze toestellen was het niet mogelijk om de toestel in te stellen op Turks. Is Turks instellen mogelijk op de HTC explorer? Zo niet, is er een manier om dit te doen? Anders moet ik voor de Samsung gaan, alleen vanwege dit punt.

Alvast bedankt!

Ottomaan

Bewerkt (24 april 2013 14:01)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 17:30

Even gechecked op mijn desirez maar kan gewoon turks instellen, heb dan wel geen orginele rom.
maar het lijkt me stug dat die taal niet zal zitten op een htc explore

iDanny

iDanny

• Lid sinds 26 mei 2010
  • Berichten 255
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2012
  • 01:44

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar denk dat dat wel mogelijk is bij de start instellingen. (wanneer je je telefoon voor het ‘eerst’ instelt) Anders is er altijd een omweg! Dat is android

Sloeber

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2012
  • 16:57

Anders is er altijd een omweg! Dat isAndroid
HUH? die phone is met android, mhjaa zal wel.

Als er turks op staan ja of nee ligt normaal gesproken aan de software > Android in dit geval. Daar staat turks standaard als taal erbij. Dus ik zou het vreemd vinden als er geen turks op een htc zou staan.
Je zou ook even naar een winkel kunnen gaan, misschien hebben ze daar toevallig een testtoestel liggen dan kun je kijken.

EDIT:
Op HTC site staat helaas wel dit, dus zo zeker is het niet denk ik.
LINK: HTC Explorer Stap voor stap - Het schermtoetsenbord gebruikenBij: meerdere toetsenbordtalen inschakelen
  • Welke talen beschikbaar zijn, is afhankelijk van waar u de HTC Explorer hebt gekocht.

Bewerkt (24 april 2013 14:02)
Sloeber

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2012
  • 17:14

Als je trouwens op de market kijk kun je altijd nog een ander toetsenbord downloaden wat wel de turkse taal heeft.
Voorbeeld:
https://market.android.com/details?id=com.taypo.android.trskb&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS50YXlwby5hbmRyb2lkLnRyc2tiIl0.

doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2012
  • 23:14

Een ander toetsenbord heeft geen effect op de taal van het toestel zelf. Omdat al die teksten veel ruimte in nemen wordt vaak het aantal talen beperkt tot de talen in de regio waar deze verkocht wordt. Dan komt hier dan vaak neer op west Europese en Scandinavische talen.

hasancelik398@hotmail.com

hasancelik398@hotmail.com

• Lid sinds 26 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2014
  • 12:41

Hoe doe je Turkse taal op HTC ome

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren