Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

degoeye

degoeye

• Lid sinds 18 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 december 2011
  • 15:46

hallo,

nieuwe android tablet nitwit bezitster meldt zich

ik heb wat apps geinstalleerd via brower/internet www.android.market.com en dan moet je bij het installeren kiezen voor phone of je eigen android tablet
ik kan dan vaak alleen phone kiezen, die andere is lichtgrijs (niet compatibil)

het installeren gebeurt wel

alleen kan ik dan de app nergens meer terug vinden

volgens firma is dat een zgn. android probleem, de app is dat zo goed, diep verweg geinstalleerd en niet terug te vinden
er verschijnt ook geen icoon
de app is niet te vinden in de markte
bijv. smurfen village en whats app

ik heb een 9,7inch android 2.2 tablet cortex A8

herkent iemand het?

help?!

groetjes
patricia

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
Sloeber

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 18 december 2011
  • 19:25

Heej,
Als er staat niet compitabel dan bedoelen ze er dus ook daadwerkelijk mee te zeggen dat die app niet te installeren is op jou tablet. Je kunt deze dan toch ook niet aanklikken bij het installeren van de app? Dus als die wel installleert dan zou dat dus moeten gebeuren op je telefoon en niet op je tablet. Wanneer je iets installeert via de webversie wordt de app als het ware gepusht naar je telefoon. Er komt dan boven in de status balk een downloadicoontje te staan, dan wordt de app binnengehaald en geinstalleerd. Gebeurt dit ook daadwerkelijk in jou geval?
Gr.

Bewerkt (24 april 2013 13:54)
degoeye

degoeye

• Lid sinds 18 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 december 2011
  • 18:02

Als er staat niet compitabel dan bedoelen ze er dus ook daadwerkelijk mee te zeggen dat die app niet te installeren is op jou tablet. Je kunt deze dan toch ook niet aanklikken bij het installeren van de app? ik kan idd niet mijn android kiezen, maar kan wel kiezen voor phone
Dus als die wel installleert dan zou dat dus moeten gebeuren op je telefoon en niet op je tablet.
Wanneer je iets installeert via de webversie wordt de app als het ware gepusht naar je telefoon.
Er komt dan boven in de status balk een downloadicoontje te staan, dan wordt de app binnengehaald en geinstalleerd. Gebeurt dit ook daadwerkelijk in jou geval? nee dat is het gekke, ik klik op installeren als ik phone kan kiezen (de android is dan licht grijs idd) en er komt niet zo'n pijltje in beeld, dat is wel het geval als ik kan kiezen voor de android
dus het LIJKT alsof ie aan het installeren is, maar ik zie het niet gebeuren en kan ook niets terug vinden, dat is toch gek?

kan ik whats app doen op mijn tablet?

Sloeber

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 20 december 2011
  • 14:34

Om apps te downloaden via de webversie van de market, is het ook vereist om internet verbinding te hebben op je tablet. Anders kan die natuurlijk niet downloaden.

Welke tablet heb je eigenlijk? En deze staat bij de lijst van apparaten op de webversie als ik het goed begrijp?

Whatsapp zou geen probleem moeten zijn.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren