Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sono

Sono

• Lid sinds 28 december 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 13:01

Hallo, ik heb mijn HTC Tattoo nog maar een goeie week, maar heb mij op mijn eerstvolgende werkdag al overslapen doordat het alarm niet af ging dat ik ingesteld had op mijn telefoon.

Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik een verkeerde optie gekozen zou hebben. De tweede dag: net hetzelfde probleem. Mijn alarm ging niet af.

Ik ben nu reeds 4 dagen aant testen en ik zie dat het komt omdat mijn klok niet “update”. Ze gaat gewoonweg niet met de tijd mee. Het is pas als ik mijn telefoon aan zet, dat de klok op de juiste tijd springt. Zodra de telefoon weer in slaapstand springt, is het gedaan met de tijd elke minuut te veranderen….

Heeft nog iemand zulke problemen gehad?
Is er een manier om ervoor te zorgen dat mijn klok processorgeheugen blijft krijgen, want ook de reminders van mijn agenda-afspraken komen nu steeds weer te laat.

Alvast bedankt voor de feedback.

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 13:10

Sono, ik denk wat je bedoelt is dat je de HTC Clock widget je bedoelt.
die update niet direct, maar je klok wel degelijk door, soms vergeten mensen dat het gewoon linux is en dat er gewoon een schil overheen is gelegd.

Probleem zit hem niet in het feit de klok stopt, maar in de alarm functie, zelf heb ik het ook eens meegemaakt toen ik me telefoon als wekker gebruikte op zakenreis, gelukkig testen ik hem eerst uit door het alarm een minute na instellen af liet gaan.

Blijkbaar is de HTC alarm functie niet helemaal optimaal.

Sono

Sono

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 13:37

Dank voor de snelle reactie Dennis, maar dit is vrees ik niet wat je bedoelt. Het is inderdaad zo dat de “schil” niet volgt met de kern, maar daar heb ik niet zo onmiddellijk problemen mee, want zodra ik mijn scherm oplicht wordt alles ook ge-update en zie ik toch het juiste uur.

Het (mijn) probleem zit hem in het feit dat ik graag mijn HTC als wekker zou willen gebruiken, zonder dat hij mij vergeet wakker te maken

Het is nu zo dat ik thuis zowel op de telefoon van mijn vrouw de wekker zet, als de wekker op mijn telefoon. De wekker van de GSM van mijn vrouw gaat altijd af, maar de mijne blijft lekker geluidloos liggen. Pas als ik dan het scherm van mijn telefoon oplicht, dat mijn alarm begint te zoemen….

Als ik voor een oplossing tot in de kern van mijn telefoon moet kruipen, maakt mij dat niet uit, maar ik zie hier dus graag een oplossing voor

R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 14:11

Al es een alarm applicatie gedownload? Misschien dat zij dit probleem niet hebben? Hangt natuurlijk vanaf waar exact het probleem zich voordoet.
Als het bij de HTC widget ligt kan het zijn dat een applicatie daar géén problemen mee gaat hebben?
Persoonlijk gebruik ik ‘Alarmed Lite’ moet je wiskunde oefening oplossen voor hij zwijgt …

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 14:53

Je kunt een ook een keer inloggen via adb op je telefoon en dan date in geven.

Je krijgt dan de tijd op je telefoon op dat moment, dit kun je ook doen als de telefoon in slaapmodus.

Verder heeft R3dw0lf wel een goed punt probeer eens een andere app uit de market, ik denk namelijk dat het aan de alarm functie ligt van HTC zelf en niet zo zeer aan Android/OS

Sono

Sono

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 15:47

Tnx guys, ik blijf proberen en stuur jullie binnenkort wel de progress. (hopelijk komt ie er)

ASSK

ASSK

• Lid sinds 07 januari 2010
  • Berichten 157
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2010
  • 22:02

Heb ook dit probleem met mijn HTC HERO. Elke keer als ik uit de standby kom. zie ik dat de klokwidget (die met weer) achterloopt met de tijd dat rechtsboven staat. In een paar seconden schiet de tijd op de widget wel naar de juiste tijd (zonder die mooie overgangseffecten).

Mijn alarm gaat dus ook niet af wanneer die in standby zit. Of dit te maken heeft met die widget, dat weet ik niet. Ik vind het wel enorm vervelend. Ik zal ook maar een andere app proberen op mijn hero.

Hopelijk komen er snel updates.

mvg

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2010
  • 12:59

Ik heb twee keer met verschillende oorzaken hetzelfde probleem gehad.

De eerste keer stond het volume van de wekker op nul. Dit kun je aanpassen door naar de lijst te gaan waar je een wekkergeluid kunt selecteren en de volumeknop, op de zijkant van de telefoon, in te drukken en het volume te verhogen.

De tweede keer kon ik er niet precies achter komen wat de oorzaak was en heb een extra wekkerapplicatie gedownload uit de market. Ik heb die wekkerapplicatie geinstalleerd en het werkt weer perfect, ook de standaard wekkerapplicatie!

Het verhaal wordt nog sterker! Ik heb vervolgens, toen de standaard wekkerapplicatie het weer deed, de gedownloade weer verwijderd. Wat denk je?? de standaard wekker op de phone verrekte het weer! Dus weer geinstalleerd en probleem weer verholpen!

EDIT: LEVENSGEVAARLIJK dat het af en toe faalt!! Ik had gisteren tentamen en moest om 6 uur opstaan om op tijd te komen. Wat denk je? KWART OVER ZEVEN werd ik wakker. OMFG, ik heb de trein maar gelaten voor wat hij was en de auto flink laten zweten. Gelukkig geen files en was op tijd. Ik denk dat ik ditmaal het volume wat de zacht had staan. De vorige keer schrok ik me namelijk helemaal kapot van de wekker en werd meer wakker van een haperend hart dan de wekker.

Matthijs

Matthijs

• Lid sinds 31 januari 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2010
  • 20:32

Hallo allemaal,

Ligt het niet gewoon aan het geluid? Had (ongeveer) hetzelfde probleem met de Timer. Bleek het aan Mediageluid te liggen (Menu-Instellingen-Geluid en Weergave-Mediavolume)

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
TofoeBob

TofoeBob

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2010
  • 08:49

Hier nog eens hetzelfde probleem. Alarmen en agenda-reminders gaan soms op tijd af, soms te laat en soms pas als de telefoon uit standby komt…

Aangezien ik intensief gebruik maak van mijn agenda is dit een groot bezwaar!
Wat is de oorzaak? Wat is de oplossing?

Bewerkt (22 april 2013 12:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren