Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gavin23

gavin23

• Lid sinds 07 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 november 2011
  • 13:12

Hallo Mensen,

Ik kreeg steeds een kruisje linksboven in beeld (samsung S2) als je daar op klikt kom je op een site uit waar je nr moet invoeren, heb dit altijd weg gedrukt. Maar ik krijg nu een sms melding dat ik me aangemeld heb mij deze dienst:
SMS-Alerts-Nederland.com

Ik zie ook een sms bericht met woordje tech en daarna OK terwijl ik dit NIET zelf verstuurd had. Wat ik wel weet dat ik een baterij app geinstalleerd had wat leek op spyware/spam. Ik heb die lui gebeld met gratis 0800 nr wat op die site staat die geven aan dit stop te zetten maar ik vertrouw dit niet helemaal.
Wat is nu verstandig te doen en heeft iemand hier ook ervaringen mee.

Mvg

Gavin

Bewerkt (7 november 2011 13:12)
Reinier68

Reinier68

• Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 7 november 2011
  • 19:35

probeer alle bestanden die iets met die app te maken hebben te verwijderen als je dat nog niet had geprobeerd.

Bewerkt (7 november 2011 19:35)
cvgw

cvgw

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 november 2011
  • 22:01

ik heb precies zelfde probleem gehad vanavond ik heb veder geen meldingen gekregen van het smsje of wat dan ook.. toevallig keek ik half uur later in me inbox en zag ik het staan dus ik had zo snel mogelijk stop terug gesmst naar 7778 en mijn klantenservice gebeld van me provider en die zegt dat het nu gestopt is maar ik twijfel toch. Smsje begon van dat ik stuurde van Tech en toen kreeg ik smsje van dat ik OK moest sturen dus er stond dan ook OK en toen allemaal smsjes van dat ik aangemeld was (in het engels) terwijl ik het niet smsde. Iemand nog meer hier last van en heb wel goed opgelost heeft? Ik weet nog dat ik een battery boost ofzo had gedownload om te kijken wat het was. Ik heb trouwens een HTC Desire Z.

Mvg.

Bewerkt (8 november 2011 22:01)
cvgw

cvgw

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 november 2011
  • 22:06

Ik heb het zelfde probleem gehad vanavond. Het smsje begon dat ik stuurde van Tech en daarna kreeg ik smsje van dat ik OK moest sturen dus er stond natuurlijk ook OK wat ik moet gesmst hebben (NOT!) en toen kreeg ik allemaal smsjes in het engels. Gelukkig had ik het een half uur later in de gaten toen ik in me inbox keek en kon ik nog STOP terug smsne. Ik heb veder geen meldingen gekregen dat ik smsjes kreeg van dit smsdienstnummer 7778. Ik heb mijn klantenservice gebeld van me provider en die zegt dat het nu gestopt (ik hoop het!). Ik heb een HTC Desire Z. Wat ik nog wel weet is dat ik een battery boost ofzo had gedownload om te kijken wat het is maar kreeg ook geen melding van me beveiling die ik op me telefoon heb zitten. Heeft er iemand anders hier ook last van?

Mvg.

Bewerkt (8 november 2011 22:06)
cvgw

cvgw

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 november 2011
  • 22:08

Ik heb het zelfde probleem gehad vanavond. Het smsje begon dat ik stuurde van Tech en daarna kreeg ik smsje van dat ik OK moest sturen dus er stond natuurlijk ook OK wat ik moet gesmst hebben (NOT!) en toen kreeg ik allemaal smsjes in het engels. Gelukkig had ik het een half uur later in de gaten toen ik in me inbox keek en kon ik nog STOP terug smsne. Ik heb veder geen meldingen gekregen dat ik smsjes kreeg van dit smsdienstnummer 7778. Ik heb mijn klantenservice gebeld van me provider en die zegt dat het nu gestopt (ik hoop het!). Ik heb een HTC Desire Z. Wat ik nog wel weet is dat ik een battery boost ofzo had gedownload om&nbsp;te kijken wat het is maar kreeg ook geen melding van me beveiling die ik op me telefoon heb zitten. Heeft er iemand anders hier ook last van?<BR><BR>Mvg.

Bewerkt (8 november 2011 22:08)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 9 november 2011
  • 11:42

Tip: Kijk altijd goed naar de permissies voordat je iets download en installeer!

Lees ook eventjes deze 2 topics:
http://www.androidworld.nl/forum/android-applicaties/26042-battery-upgrade-app.html.
http://www.androidworld.nl/forum/ideeenforum/25931-blacklist.html.

Bewerkt (9 november 2011 11:42)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

marina63

marina63

• Lid sinds 22 april 2010
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 28 november 2011
  • 10:30

Hier precies hetzelfde.
Gistermorgen een app geinstalleerd voor batterij saver of iets dergelijks.
Weet de exacte naam niet meer.

Zie ik vanmorgen ineens dat er in mijn outbox staat:Tech
met een sms in me inbox:
Tech by SMS Alerts Nederland.
Cost=a 1.5/mo. Upto 2 msgs/wk.
Text OK to 7778 to join this subscription service.
Reply STOP to cancel. HELP 80000222794

Vind dit erg vreemd. Heb zelfs geen melding gekregen met geluid dat ik een sms had ontvangen.
Zag het smsje pas een half uur geleden staan.
Heb uiteraard gelijk STOP gesmst naar 7778
Ik hoop dat dit goed is gegaan.
Heb verder geen smsjes ontvangen.
En uiteraard de batterijsaver gistern nog weer verwijderd omdat ik er niks van snapte.

Maar vind het erg vreemd

Bewerkt (24 april 2013 13:46)
Mjannink

Mjannink

• Lid sinds 27 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 december 2011
  • 10:09

Hier hetzelfde probleem.Ik heb gebeld met mijn provider en kreeg als tip mijn telefoon te laten registreren bij www.smsdienstenfilter.nlDan worden alle 4cijferige betaaldiensten geblokkeerd voor in en uitkomende sms berichten. Verder de app verwijderen en hopen dat t goed komt!Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.Groet

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
pothoeve

pothoeve

• Lid sinds 29 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2012
  • 07:36

Het belachelijke vind ik is dat je met de melding van batterijcheck wordt doodgegooid in de reclamebalken van bijv. wordfeud en gratis sudoku

Bewerkt (24 april 2013 14:00)
Chriz98

Chriz98

• Lid sinds 13 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 07:36

Ik heb het gevonden. Ik ben lid van Vodafone, en ik had hier ook last van. Dit komt doordat je blijkbaar op upgrade had geklikt bij Super Battery Charger, die je BUITEN de Androidmarkt moet downloaden.
Ik ben hiermee naar de Vodafone store gegaan. Ik had onlangs STOP ge-smst, dus ik ging vragen of ze konden nachecken of ik nog lid van deze dienst was.. Ze konden me vraag maar op één manier beantwoorden. Niet om te kijken of ik nog lid van de dienst was, dat is namelijk aan de partucilier zelf, maar dat ik naar een vertrouwde site moest gaan.
Dat is de volgende site;
SMS dienstenfilter .
( DOE DIT NIET MET JE MOBIEL ). Ga er naar toe, en klik aan dat je de abonnementdienst wilt blokkeren, en de éénmalige dienst mag je zelf weten. ( Niet schadelijk voor kosten buiten de rekening ). Dat is namelijk voor bevestigingen zoals je bijvoorbeeld op die site krijgt. Je krijgt wel nadat je je nummer hebt opgegeven, een bevestiging sms. Dit kost ook geen geld voor buiten de rekening.
Binnen 24 uur zijn al je abonnementsdiensten opgezegd, en word je hier niet meer mee lastiggevallen.
Pas hier voortaan mee op!
Groeten Chris

Bewerkt (24 april 2013 14:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren