Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nサn_

nサn_

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2011
  • 05:08

Ja sorry was vergeten dat de hd ook 8 megapixel heeft. Mn vriendin heeft dit toestel, maar goed de onderliggende gedachte is dus dat de camera kwaliteit verschilt per fabrikant.

Misschien dat je deze site al was tegengekomen maar ze laten hier een goede vergelijking zien tussen galaxy 2, sensation en optimus 2x.

http://www.gsmarena.com/htc_sensation_vs_galaxy_sii_vs_optimus_2x-review-608.php

Bewerkt (24 oktober 2011 05:08)
Elles

Elles

• Lid sinds 31 oktober 2010
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2011
  • 17:44

@turkdale bedankt voor de tips voor batterij besparing.
Ik ben al gewent aan mijn energie vretend toestellentje en met de smartphone kan je de baterij duur niet vergelijken met Nokia 3210 ;-)
Ik heb net mijn Abbo verlengt….en ik heb berekent met als ik wat extra betaald aan de abbo..kom ik niet meer uit met mijn maandlasten.
Ik spaar liever wanneer ik geld over hebt.
Natuurlijk is combinatie abbo en extra geld voor phone ben je dan goedkoper uit na 2 jaar, dat is waar.
Maar als je niet veel verdient kan je je extra spaargeld, kiezen voor de phone of vakantie.
bij mij gaat het ene keer naar de phone, en de andre keer naar vakantie…en soms naar de extra kosten (het gaat wat langzamer…maar dat ben ik gewend)

fijn om te lezen dat HTC sensation een goede phone is…ik ben al bijna overtuigt ;-)
Ik weet bij mijn wildfire ook hele mooie foto's maakt…dan zal Sensation ook wel mooi zijn!

@nサn bedankt voor de link naar de vergelijking site…helaas in het engels (dat is best pittig voor dyslectici) maar ik zal google vertalen lief aankijken ;-)

Bewerkt (24 oktober 2011 17:44)
willie

willie

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 9 november 2011
  • 10:59

Als je langer uptodate wilt blijven zou je de nieuwe Nexus kunnen overwegen. De nexus is toch het referentie model van Google.

Bewerkt (9 november 2011 10:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren