Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Turkdale

Turkdale

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 04:42

Hallo,

Normaal gesproken zoek ik het met mijn grote vriend Google op hoe het zit met problemen etc, maar ik denk dat dit niet een probleem is dat snel gerapporteerd, vanwege het resetten van de telefoon makkelijker gaat.

Ik heb eergisteren 2 applicaties geïnstalleerd en er was een update en wanneer ik deze update handmatig ging installeren, gaf die dus vervolgens aan om de applicatie te vervangen en sinds ik dat heb gedaan, verdwenen de applicaties van de applicatie lijst, maar bleven wel geïnstalleerd. Ieder geval als ik dezelfde applicaties overnieuw wil installeren, dan wil die de applicaties vervangen, maar ze zijn helemaal niet geïnstalleerd, doordat het vervangen van de huidige versie misging.
Nou heb ik de data van beide applicaties, zowel in mijn systeem(data/data) verwijderd en van de SD-kaart de bestanden van de applicaties maar toch blijven de applicaties ergens nog geïnstalleerd.
Zo heb ik ook een ROOT Uninstaller en die werkt perfect, alleen die ziet de applicaties ook niet staan.

Nu wilde ik vragen, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze 2 applicaties weer kan installeren door het te doen met root rechten of het opsporen van deze applicaties om ze vervolgens te verwijderen?

Ik heb mijn cache al geleegd en zoals jullie lezen is mijn telefoon geroot en zit er een custom rom van Cyanogenmod(7.1) op voor de HTC Desire HD.

Nu ga ik niet voor de oplossing om mijn telefoon overnieuw te gaan installeren, alhoewel dit wel een oplossing is.

Ik hoop dat iemand hiermee ervaring heeft en anders neem ik even contact op met Cyanogenmod of zij hiervoor een oplossing hebben.

Bewerkt (22 oktober 2011 04:42)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 09:48

Apps via een filemanager verwijderen uit de data map is niet verstandig, temeer omdat je maar een deel van de app verwijderd.

Ga eens naar recovery en wipe de dalvik cache eens… Misschien dat het helpt.

Bewerkt (22 oktober 2011 09:48)

Samsung Galaxy S8+

Turkdale

Turkdale

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2011
  • 13:57

AVS;229923
Apps via een filemanager verwijderen uit de data map is niet verstandig, temeer omdat je maar een deel van de app verwijderd.

Ga eens naar recovery en wipe de dalvik cache eens… Misschien dat het helpt.
Ik heb de dalvik cache ook gewiped, alleen jammer genoeg hielp dat ook niet.
Ik heb nu een oudere versie opgezocht van de applicatie en die heb ik geïnstalleerd, nu als ik de nieuwere eroverheen wil installeren, geeft die aan dat ik een systeem app probeer te vervangen en dat werkt dus niet.
Nu heb ik de oudere versie kunnen installeren als systeem app en dat werkt nu wel.
Ik ga even daarmee spelen en houd jullie op de hoogte

UPDATE: Nou kan ik ook de nieuwere versie van de app als systeem app geïnstalleerd en ik hoop als ik hem weer verwijder dat ik hem normaal kan installeren anders blijf ik tijdelijk de app als systeem app geïnstalleerd houden.

Maar enig idee iemand hoe het gaat met het opslaan van de geïnstalleerde applicaties ?
Hoe wordt dat verwerkt etc ?

Bewerkt (23 oktober 2011 13:57)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren