Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Telemoes

Telemoes

• Lid sinds 20 februari 2009
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 21:29

Hoi,

Ik heb nog niet met T-mobile gebelt maar ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen.
Sinds vandaag heb ik hem binnen de G1 mijn abonnement start pas op 2 maart.
Kan ik nu wel alvast de simkaart er in doen en alle contacten + nummers overzetten?
En kan ik mijn sim-kaart van mijn huidige mobile ook in de G1 plaatsen zodat ik hem kan gebruiken (ik hoef/kan nu nog niet het internet op dat abonnement start ook 2 maart) om mee te bellen en te smsen?

Martijn

Bewerkt (20 februari 2009 21:29)
Erik

Erik

• Lid sinds 29 januari 2009
  • Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 21:39

Telemoes
Hoi,

Ik heb nog niet met T-mobile gebelt maar ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen.
Sinds vandaag heb ik hem binnen de G1 mijn abonnement start pas op 2 maart.
Kan ik nu wel alvast de simkaart er in doen en alle contacten + nummers overzetten?
En kan ik mijn sim-kaart van mijn huidige mobile ook in de G1 plaatsen zodat ik hem kan gebruiken (ik hoef/kan nu nog niet het internet op dat abonnement start ook 2 maart) om mee te bellen en te smsen?

Martijn

als je huidige sim ook van T-Mobile is, kun je die wel in de G1 zetten maar denk wel aan de kosten.
Aangezien je data abbo ook pas 2 maart ingaat, wordt het wel duur.
De G1 staat continu in verbinding met internet.
Al je contacten kun je ook via de pc overzetten in je Gmail account. Als je 2 maart je nieuwe sim erin zet en inlogd, gaat ie automatisch syncen.

Succes

Bewerkt (20 februari 2009 21:39)
Telemoes

Telemoes

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 21:43

Erik
als je huidige sim ook van T-Mobile is, kun je die wel in de G1 zetten maar denk wel aan de kosten.
Aangezien je data abbo ook pas 2 maart ingaat, wordt het wel duur.
De G1 staat continu in verbinding met internet.
Al je contacten kun je ook via de pc overzetten in je Gmail account. Als je 2 maart je nieuwe sim erin zet en inlogd, gaat ie automatisch syncen.

Succes

Cool Dat overzetten van die contacten ga ik het weekend ff regelen.
Is het niet mogelijk om het internet tijdelijk uit te zetten?
Ik kom ook geregeld in het buitenland lijkt me handig dat ik het dan kan uitzetten en geen gepeperde rekening krijgt zoals onze americaan die ff een uitstapje naar de UK maakte.

Martijn

Bewerkt (20 februari 2009 21:43)
Erik

Erik

• Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 22:02

Je zou in ieder geval ‘Auto Sync’ uit kunnen zetten via Settings > Data Synchronization.

Bewerkt (20 februari 2009 22:02)
Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 22:06

met apndroid schijn je alle data uit te kunnen zetten maar heb nog niet gehoord dat het echt werkt.

Bewerkt (20 februari 2009 22:06)
Erik

Erik

• Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 22:11

raydekok
met apndroid schijn je alle data uit te kunnen zetten maar heb nog niet gehoord dat het echt werkt.

Die app ken ik nog niet.
Daar kan ik nog niks over zeggen….

Iemand?

Bewerkt (20 februari 2009 22:11)
knutsel

knutsel

• Lid sinds 08 februari 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 22:42

Voor de proef internet ik alleen met wifi .
zodoende kan ik achterhalen wat de kosten zijn van een eventuele externe activering zonder wifi.
Ik heb wel het idee dat je zelf kan zien wanneer toch 3g zichzelf wil activeren.
de witte strepen worden dan zichtbaar.
bijv je gmail lezen of aan iemand toch youtube laten zien als je buiten het bereik bent van je draadloze
router.
aangezien ik alleen nu met een gewoon T-mobile kaartje werk zal ik dat aan de eerste factuur te zien.

ik krijg wel het idee dat als iemand alleen dmv wifi “heilig” gaat internetten de kosten mee zullen vallen.

word vervolgd.

Bewerkt (20 februari 2009 22:42)
Telemoes

Telemoes

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2009
  • 10:43

Ik heb even gezocht op de t-mobile site maar de G1 schijnt zo ingesteld te zijn dat hij in het buitenland geen connectie maakt.

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/veelgestelde-vragen.aspx?WT.ac=ec_veelgesteldevragen_01

nu maar eens afwachten of dit waar is.

Bewerkt (21 februari 2009 10:43)
Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2009
  • 12:15

dit was in het verleden een bug in de eerste versies van de G1 die toen alleen nog in de VS werden verkocht.
Eigenlijk is het vrij gemakkelijk op te lossen dat je alleen kunt internetten zodra je mobiel actief bent op jou MCC (Mobile Country Code) lijkt me dus opgelost.

misschien weet iemand een data counter, lijkt me wel leuk.
Als ik in windows boot dan haal ik in een paar minuten zo 100 mb binnen en dat kon ik dan zien, maar in Android heb ik nog niet zo'n tooltje

ps ik gebruik Vodafone omdat die de maximale snelheid aanbied voor 10 euro per maand. op dit moment 3.6 Mbit
Via me laptop vaak zat gemeten dat ik 250k haal

Bewerkt (21 februari 2009 12:15)
Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2009
  • 14:20

je kan ook gewoon op je g1 alle sync's uitzetten want dat zijn de dingen die connecten

Bewerkt (21 februari 2009 14:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren