Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mvdkolk

mvdkolk

• Lid sinds 11 april 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 19:24

Hallo,Ik wil graag mijn agenda van mijn telefoon overzetten naar mijn accound van google.En dat hij dan automatisch gaat syncen, zodat ik de agenda die op mijn telefoon gewoon gebruiken kan.Ook zit ik eraan te denken om mijn contacten zo te kunnen syncen, maar weet niet of dat mogelijk is.Wie kan mij vertellen hoe dit werkt?Groeten Marc

Bewerkt (22 september 2011 19:24)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 22 september 2011
  • 20:44

Als je in je legend de agenda start, en een nieuwe afspraak aanmaakt, kan je een kalender kiezen. (Even uit mijn hoofd) je kan kiezen uit Lokaal en je gmail-account. Als je je gmail-account pakt dan synchroniseert hij automatisch/direct met de cloud, wat betekend dat het niet uit maakt of je op een (willekeurige) pc zit of op je telefoon, de nieuwste gegevens staan er altijd op. Het is dan net zo makkelijk om een afspraak op je pc in te typen, hij staat toch direct op je telefoon

Bewerkt (22 september 2011 20:44)
flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 23 september 2011
  • 12:17

op een galaxy kan ik mn contacten exporteren naar sd-kaart als .vcf file deze file kan je via pc uploaden naar een gmail account. ook kan je met sgs alle conbtacten via gmail laten gaan (op mijn sim staat niets)
misschien kan dit ook met jou toestel

Bewerkt (23 september 2011 12:17)
mvdkolk

mvdkolk

• Lid sinds 11 april 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 24 september 2011
  • 12:35

Ok,De nieuwe agendaitems gaatidd goed.Nu alleen nog de verjaardagen.Deze stel je in bij het nieuw maken van een contact.Denk dat ik ze allemaal maar over moet zetten ofzo.@flevo. Dat kan bij mijn legend niet volgens mij.Ik kan bij een nieuw contact wel kiezen voor google.Iemand een idee of en hoe dit dan over te zetten is, zonder dat ik al mijn contacten opnieuw moet invoeren?En is het eigenlijk wel veilig om ze bij google op te slaan.Niet dat jan en alleman mijn contacten kan inzien

Bewerkt (24 september 2011 12:35)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 24 september 2011
  • 12:39

We hebben daar een topic over in de AW Wiki.
Contacten telefoon importeren/exporteren van/naar Gmail - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

Bewerkt (24 september 2011 12:39)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 24 september 2011
  • 12:43

Open je Contacten applicatie is, en kies dan voor Export onder menu. Dan moet je hem naar SD kunnen exporteren, die je dan vervolgens weer in Google contacts in kan laden.
Mocht dat niet lukken, probeer dan deze app:
https://market.android.com/details?id=dutchandroid.contacts.export&feature=search_result

Op google.com/contacts staat rechtsboven een optie om dat bestandje dan weer te importeren
Check dan even op je Legend bij instellingen -> Accounts & synchronisatie -> Google of het synchroniseren van Contacts aan staat
Wacht dan een paar minuten, en dan staan je contacten daar weer (kunnen dubbel staan, maar dan moet je die van je telefoon verwijderen)

Bewerkt (24 september 2011 12:43)
jon

jon

• Lid sinds 28 augustus 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2011
  • 10:29

Ik ben van een x10 overgestapt op een Sensation, maar nu is ineens mijn agenda leeg. . . . niks meer, alles weg!
gmail netjes ingevoerd in nieuwe foon, ik open browser en ga naar gmail-agenda en verder niks gedaan. wie wat waar gaat het mis?????????

Bewerkt (2 oktober 2011 10:29)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 2 oktober 2011
  • 12:00

Waarschijnlijk heb je op je x10 je agenda ingevoerd, en nergens die laten synchroniseren met Google. Kan je dat eens controleren?

Bewerkt (2 oktober 2011 12:00)
jon

jon

• Lid sinds 28 augustus 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2011
  • 22:09

jawel hoor, ik had netjes mijn agenda op zowel mijn x10 als op mijn mac netjes sychroon lopen.
als ik op een van 2 iets invoerde stond het er enkele tellen later op de ander ook netjes er in.

Bewerkt (3 oktober 2011 22:09)
Banjer

Banjer

• Lid sinds 25 augustus 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 15:01

Ik blijk dus ook mijn agenda-items in ‘mijn agenda’ aangemaakt te hebben, in plaats van de ‘google agenda’. Kun je deze bestaande items makkelijk wijzigen naar de ‘google agenda’?

Bewerkt (5 oktober 2011 15:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren