Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sergetwb

sergetwb

• Lid sinds 14 februari 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2009
  • 16:07

Hallo,

Ben al een paar weken erg blij met mijn G1 maar heb nog een paar vragen waar ik niet helemaal uitkom:

-Weet iemand hoe je een SMS kunt doorsturen, of beantwoorden aan meerdere personen? heb nu het normale prog. en chomp sms.

-Hoe sla je contacten op vanuit de oproepenlijst en uit je inbox(sms) nu moet ik steeds eerst het nummer overschrijven en daarna invoeren in het toestel.

Wat ik nog niet echt lekker vind werken in de market is dat de zoekfunctie erg streng is, als je bijvoorbeeld ‘buien’ intoetst heb je geen resultaten, als je ‘buienradar’ invult dan heb je wel resultaat. Iemand hier ervaring mee?

Gr. Serge

Bewerkt (19 februari 2009 16:07)

HTC One (M7) - Asus Transformer Infinity Pad

Tom

Tom

• Lid sinds 18 februari 2009
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2009
  • 18:24

sergetwb
-Weet iemand hoe je een SMS kunt doorsturen, of beantwoorden aan meerdere personen? heb nu het normale prog. en chomp sms.
In het normale programma:
- open de sms-conversatie
- druk met je vinger op een bericht uit de conversatie en blijf aanraken tot er een menu'tje verschijnt. Hierin staat de optie ‘forward’. Je kunt hem dan doorsturen aan één of meerdere personen. Bij meerdere personen kommas tussen de ontvangers zetten.

sergetwb
-Hoe sla je contacten op vanuit de oproepenlijst en uit je inbox(sms) nu moet ik steeds eerst het nummer overschrijven en daarna invoeren in het toestel.
In de oproepenlijst:
- druk met je vinger op een oproep uit de lijst en blijf aanraken tot er een menu'tje verschijnt. Kies voor ‘Edit number before call’. Druk vervolgens op de ‘menu’-knop op je telefoon en vervolgens verschijnt de optie ‘Add to contacts’. Vervolgens kun je het nummer koppelen aan een reeds bestand contact of een nieuw contact aanmaken.

sergetwb
Wat ik nog niet echt lekker vind werken in de market is dat de zoekfunctie erg streng is, als je bijvoorbeeld ‘buien’ intoetst heb je geen resultaten, als je ‘buienradar’ invult dan heb je wel resultaat. Iemand hier ervaring mee?
Geen idee….

Bewerkt (19 februari 2009 18:24)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 19 februari 2009
  • 20:03

sergetwb
Hallo,

Ben al een paar weken erg blij met mijn G1 maar heb nog een paar vragen waar ik niet helemaal uitkom:

Check!

Check!

Klopt, maar oefening baart kunst. Met deze wetenschap ben je creatiever met zoekwoorden en vindt je steeds meer!

Bewerkt (19 februari 2009 20:03)

Uhmmmm…. Android?

Elmeraculous

Elmeraculous

• Lid sinds 03 februari 2009
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 00:04

Klopt, maar oefening baart kunst. Met deze wetenschap ben je creatiever met zoekwoorden en vindt je steeds meer!

Mwah! Ben ik het niet helemaal mee eens, hoor… Ik zocht ook ooit eens op ‘waypoint’ en vond helemaal niks. Diep teleurgesteld natuurlijk. Daarna gezocht op ‘waypointS’ en verdomd… Zelfde voorbeeld als met ‘buien’ inderdaad. Vind dit eigenlijk maar raar..

Weet echter niet of er wellicht te zoeken valt met jokers of wildcards. Iemand ervaring mee?

Bewerkt (20 februari 2009 00:04)
Tom

Tom

• Lid sinds 18 februari 2009
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 01:28

Elmeraculous
Weet echter niet of er wellicht te zoeken valt met jokers of wildcards. Iemand ervaring mee?
* en ? doen in elk geval niets, dat had ik al geprobeerd…

Bewerkt (20 februari 2009 01:28)
sergetwb

sergetwb

• Lid sinds 14 februari 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 22:21

Top, bedankt!

Misschien dat de market nog een keer verbeterd gaat worden, met een functie als “bedoelde u” zoals google normaal werkt bijvoorbeeld

Serge

Bewerkt (20 februari 2009 22:21)

HTC One (M7) - Asus Transformer Infinity Pad

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren