Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Moussa

Moussa

• Lid sinds 12 november 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 23 november 2009
  • 10:56

Hallo members,

Ik ben opzoek naar android Arabisch, is deze überhaupt wel verkrijgbaar. Of weet iemand een app die Arabische teksten, bestanden en dergelijk weet te tonen i.p.v. dat ik blokjes haakjes streepjes en dergelijk zie staan.

Graag zie ik hier ook een oplossing voor.

Alvast bedankt.

PS: als ik het zelf zal vinden dan zal ik dat hier plaatsten.

Gr.

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
Tomvanschayk

Tomvanschayk

• Lid sinds 14 oktober 2009
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 23 november 2009
  • 19:53

Hoi Moussa,

Ik heb even voor je gezocht maar niet echt iets concreets gevonden. Het enige wat in mijn ogen misschien nuttig voor je is:

Arabic Language in Android - kBLOG= Iemand die bezig is/was met het maken van een app met als doel om andere programma's Arabische tekens te kunnen weergeven. Echter is het laatste bericht alweer wat maanden oud en zie ik nergens een eindresultaat. Misschien is contact opnemen met de maker iets.

Verder vond ik dit:
Arabic SMS Reader v1.0.1 - kBLOG
Zou een alternatief zijn voor je smsinbox, 1 die je smsjes omzet in het Arabisch. Echter lees ik ook in de reacties dat het nogal wat bugs bevat. Misschien kun je het even proberen maar hier heb ik weinig vertrouwen in. Gezien het feit dat mijn Arabische woordenschat is beperkt tot 0 woorden, kan ik hier weinig over zeggen.

En dat maakt misschien het zoeken naar Arabische apps voor mij wat lastiger. Ik weet niet of ze bestaan maar misschien zou je eens kunnen kijken naar een Arabisch androidforum. Waarschijnlijk zijn ze er daar meer mee bezig.

Tom

Bewerkt (22 april 2013 12:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren