Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Moussa

Moussa

• Lid sinds 12 november 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 november 2009
  • 15:49

Beste Android collega's ik wil graag mijn G1 formateren omdat ik de G1 overgenomen heb van mijn beste vriend maar die heeft hem altijd in de kast laten liggen, nu wou wij de G1 aanzetten en was hij zijn code en mail adres vergeten.

Hij gebruikt nooit gmail.

Probleem is dat wij niet meer op de telefoon kunnen komen, nou dacht ik meteen als wilde en onbeheersbare ICTer aan formateren als dat al mogelijk is.

Als er andere mogelijkheden zijn hoe ik mijn bijna nieuwe G1 kan gebruiken dan hoor ik het graag.

Help me snel want ik kan niet wachten tot ik hem kan gebruiken, toen ik bij tmobile werkte werd hij pas geintrodueerd en ik was meteen verliefd.

Tot spreeks Moussa.

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
Roel

Roel

• Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 12 november 2009
  • 15:57

Reset naar factory defaults moet genoeg zijn lijkt me.

avdvelde

avdvelde

• Lid sinds 27 oktober 2009
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 12 november 2009
  • 16:10

Ik hoop van harte voor jou en ons dat er een “nette ” manier is om dit op te lossen.
Daar zal bij T-mobile toch wel een advies voor zijn?
Om hem aan te zetten heb je geen google account nodig , wel een code die eerder is aangemaakt.
Er is (nog) geen aanleiding om je verhaal in twijfel te trekken maar als je hem “gevonden” hebt is het ineens een heel ander verhaal.:confused:

Moussa

Moussa

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 november 2009
  • 16:34

zed85;9827
Reset naar factory defaults moet genoeg zijn lijkt me.

Bedankt voor jou reactie.

Moussa

Moussa

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 november 2009
  • 18:26

avdvelde;9829
Ik hoop van harte voor jou en ons dat er een “nette ” manier is om dit op te lossen./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Om hem aan te zetten heb je geen google account nodig , wel een code die eerder is aangemaakt.
Er is (nog) geen aanleiding om je verhaal in twijfel te trekken maar als je hem “gevonden” hebt is het ineens een heel ander verhaal.:confused:

Dat is hem nou juist, hij had de code en mail nooit nodig maar had deze wel nodig toen hij begon met zijn G1, omdat de accu naar zijn idee niet lang mee ging ging het toestel voor een lange tijd de kast in.

Toen heb ik hem voor een vriendenprijs overgenomen. Ik ga idd ff bellen met t-mobile. Als iemand me weet te helpen dan zal ik dat zeker op prijs stellen.

Ik begrijp zo ie zo niet dat je jezelf bedenkt dat dit toestel niet legaal is. Maar goed dat is weer een andere discussie, blijf dus aub ontopic en ga niet gissen.

Edwin84

Edwin84

• Lid sinds 15 juli 2009
  • Berichten 138
  • Reputatie 0
  • 12 november 2009
  • 18:34

avdvelde;9829
Ik hoop van harte voor jou en ons dat er een “nette ” manier is om dit op te lossen./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

9 van de 10 telefoons die je “vindt” kun je gewoon andere sim kaart in doen en klaar. Kans is sowieso groot dat mensen een wachtwoord vergeten of pincode. Dat is met alle producten of websites etc. waar je je moet aanmelden tegenwoordig

Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 12 november 2009
  • 18:54

gewoon een ander gmail account gebruiken en een andere sim?

Moussa

Moussa

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 13 november 2009
  • 01:47

raydekok;9835
gewoon een ander gmail account gebruiken en een andere sim?

Dat heb ik dus geprobeerd, stop ik mijn sim kaart van tmobile erin en vraagt de G1 naar mijn code, als ik die intik krijg ik de vraag om een begruikersnaam (email) en code te plaatsen.

Ik heb meerdere keren mijn mail adres getypt en code maar die dan staat er gebruikersnaam of wachtwoord ongeldig. Terwijl ik de juiste code en mailadres noteer.

Help me als jullie kunnen, thanx.

Mozes

Moussa

Moussa

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 13 november 2009
  • 19:45

ik heb tmobile gebelt en zij geven aan dat ik moet zoeken in de gebruiksaanwijzing, gedaan en daar staat niets over het resetten. Vreemd dat het niet mogelijk is.

Heeft niemand een oplossing?

Moussa

Moussa

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 15 november 2009
  • 01:16

Als iemand een soort gelijk probleem heeft dan adviseer ik een factory reset te doen, de Engels android broeders zijn iets verder dan de leden van dit forum, daar kon ik vrij makkelijk het volgende vinden.

How To Factory Reset Your T-Mobile G1 | Android Central

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren