Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Stekeltje

Stekeltje

• Lid sinds 17 oktober 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 2 november 2009
  • 12:04

Hallo iedereen,

Ik heb nu een weekje mijn HTC Hero en ik moet zeggen dat ik niet al tevreden ben over het toestel en over Android…

Een aantal problemen:
1) Hoe krijg ik foto's vanop mijn Macje op de Hero zodat ik ze gewoon in mijn albums kan zien (binnenkort komt “the missing sync”) maar daar wil ik niet op wachten

2) Hoe krijg ik video en audio podcasts vanuit iTunes op mijn Hero?

Dit zijn niet de enige problemen die ik heb (voor mensen die zich afvragen waarom ik zo zwaar teleurgesteld ben). Vrijdag waren in een keer al mijn contacten en kalenders verdwenen van het toestel en uit mijn Gmail account. Sommige programma's werken niet als ik met mijn draadloosnetwerk verbonden ben en de simkaart in het toestel is geplaatst, tijdens een telefoongesprek hoor je de hele tijd geruis,…

Iemand bekend met deze problemen?

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 2 november 2009
  • 12:13

Tips & Trucs / Howto's
Post hier je tips, trucs, handleidingen, etc. Stel hier niet je eigen ‘Hoe moet ik…?’ vragen, gebruik daar de overige forumcategorieën voor.

PaveInnocent

PaveInnocent

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 2 november 2009
  • 12:29

Nooit van gehoord eigenlijk.

Hoe krijg je je fotos op je Hero?
zet ze dmv een FEX in de map Dcim op je SD kaart (de standaard FEX op een Mac is finder dacht ik?)

Audio-podcasts kun je gewoon willekeuring op je SD-kaart flemchen en dan kun je ze afspelen met je muziekspeler.

Weet alleen niet of Itunes ook gewoon mp3-tjes maakt ofzo,. is volgensmij nogal gesloten systeem…

Wat dat betreft die gmailaccount vind ik wel erg raar eigenlijk.,

marek

marek

• Lid sinds 10 november 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 november 2009
  • 09:40

Stekeltje;9360
Hallo iedereen,

Ik heb nu een weekje mijn HTC Hero en ik moet zeggen dat ik niet al tevreden ben over het toestel en over Android…

Een aantal problemen:
1) Hoe krijg ik foto's vanop mijn Macje op de Hero zodat ik ze gewoon in mijn albums kan zien (binnenkort komt “the missing sync”) maar daar wil ik niet op wachten

2) Hoe krijg ik video en audio podcasts vanuit iTunes op mijn Hero?

Dit zijn niet de enige problemen die ik heb (voor mensen die zich afvragen waarom ik zo zwaar teleurgesteld ben). Vrijdag waren in een keer al mijn contacten en kalenders verdwenen van het toestel en uit mijn Gmail account. Sommige programma's werken niet als ik met mijn draadloosnetwerk verbonden ben en de simkaart in het toestel is geplaatst, tijdens een telefoongesprek hoor je de hele tijd geruis,…

Iemand bekend met deze problemen?

1) Dacht dat android met mappen structuur werkt.. dus gewoon fotos in de juiste map zetten via Finder toch?

2) Ik hoor goede dingen over dubbletwist (Sync, Play & Send to BlackBerry, PSP, iPod, iPhone with doubleTwist) Maar als het je puur om podcasts gaat hoorde ik positieve berichten over google listen Google Listen, a Podcast Manager for Android
Speciaal voor android en podcasts.. Je wijst hem naar een adres en hij streamt de podcast.. gemaakt door google

dusk

dusk

• Lid sinds 19 november 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 19 november 2009
  • 20:05

Ik heb ook een mac en wat ik doe is gewoon mappen aanmaken op de removable disc/hero. Dit doe ik voor mezelf want als het goed is vind je hero ze zelf ook wel. Ik maak zelf mappen voor muziek, video en afbeeldingen. Muziek zou ik gewoon van iTunes op de hero slepen in de goede map (of niet, maakt niet uit). Afbeeldingen met finder selecteren en op de hero slepen in de goede map (of niet, maakt niet veel uit). Video moet je wel eerst converteren naar mp4 ofzo, ik doe dat met roadmovie.

Dus inderdaad gewoon slepen en op de hero zetten, maar voor jezelf is een mapstructuur erg handig.

Doubletwist is wel aardig als je echt een sync programma wil, ik heb hem ook even gebruikt maar ik ben meer van het drag en droppen. Hij herkent je toestel direct en geeft categorieen van afbeeldingen enzo weer. Google listen schijnt idd een goede te zijn voor podcasts, ik zou hem even testen via de market place.

MichielZ

MichielZ

• Lid sinds 28 maart 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 april 2010
  • 17:48

Misschien heb ik het even gemist, maar na een zoekactie op “podcast” kreeg ik toch niet heel veel hits hier op het forum. Dit topic leek me het meest geschikt voor mijn vraag:

Wie van jullie heeft ervaring met podcasts luisteren (of zelfs bekijken) op een Android phone?

Ik begrijp dat Google Listen integreert met Google Reader maar nog buggy schijnt te zijn.

Er is verder o.a. BeyondPod en MyPod en het betaalde Doggycatcher, verder zie ik nog wel enkele Apps als je zoekt op podcast in de Market bv PodKast etctera etctera.

Maar welke is nu het handigst en waarom?

Zou het leuk vinden wat reacties te verzamelen en wellicht dat de redactie van AndroidWorld er een keer een nieuwsitem aan wil wijden?

Dus:
podcasts in Android: met welke App en waarom?

Bewerkt (22 april 2013 12:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren