Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

christian86

christian86

• Lid sinds 20 januari 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2009
  • 13:27

Hallo,

Ik betaal elk kwartaal 3e bij de Rabobank zodat ik via mijn mobieltje kan bankieren. Dit heeft altijd gewerkt tot ongeveer een maand geleden ik niet meer in kon loggen. Ik kom op de mobiele site van de rabobank maar zodra ik op “mobiel bankieren” klik, gaat hij niet verder. Het lijkt alsof ik wellicht niet aan alle beveiligde verbindingen kan voldoen ofzo. Ik heb een paar dagen de nieuwe rom geinstalleerd + enkele weken daarvoor al eens een factory reset gedaan dus er zou eigenlijk niks “ raars” kunnen zijn ingesteld.

Hebben hier meer mensen last van? Ik heb een G2 met een telfort abonnement. Ik gebruik de “Telfort Spot” APN instellingen.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want het was altijd handig om te zien wat je saldo is en indien nodig geld over te maken van de spaarrekening.

mvg

Christian

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
tomvleeuwen

tomvleeuwen

• Lid sinds 21 oktober 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2009
  • 15:31

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb een G1 met cyanogen mod.
Ook heb ik Telfort Spot en betaal ik 3e per kwartaal…

Misschien Telfort of Rabobank contacten dan maar

Ik krijg ook geen melding van ongeldig certificaat o.i.d., en als ik op een site ga met self-signed certificaat kan ik die gewoon accepteren.

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
christian86

christian86

• Lid sinds 20 januari 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2009
  • 10:16

Heb inmiddels contact gehad met Rabobank en het is een bekend probleem bij Telfort. Ik heb echter geen zin om met Telfort te gaan bellen, dat heb ik namelijk geen saldo info meer nodig gezien de rekening achteraf.

Bij andere providers doet ie het wel gewoon. Ik wissel over een maandje toch naar t-mobile dus ik vind het prima.

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
tomvleeuwen

tomvleeuwen

• Lid sinds 21 oktober 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2009
  • 10:52

Vervelend, ik zit nog meer dan een jaar aan Telfort vast (en lekker goedkoop bevalt me wel)
Ik heb nog nooit een zinnig antwoord gehad van Telfort Support, maar ik ga het toch nog maar een keer proberen. Zelfs op de opmerking dat er een fout in hun auto-reply zat (variabele naam i.p.v. daadwerkelijke waarde) kreeg ik het antwoord dat ik niet was aangemeld of zo iets.
Bedankt voor de info m.b.t. Rabobank.

Erik

Erik

• Lid sinds 29 januari 2009
  • Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2009
  • 22:22

Aangezien dit niet Android gerelateerd is…. Locked.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren