Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Stekeltje

Stekeltje

• Lid sinds 17 oktober 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2009
  • 12:02

Hallo iedereen,

Mijn eerste bericht op dit forum

Op dit moment ben ik nog in het bezit van een iPhone 3GS. Leuk toestel, maar… Wat me tegenvalt is dat Apple alles lekker gesloten houdt en maar weinig customization aanbied. Android komt hier wel super goed mee weg!

Echter een ding houdt me nog tegen… Mobile Me… Deze service van Apple vind ik super goed, ik krijg direct al mijn mails gepushed naar de iPhone, mijn contacten, Kalenders staan steeds in sync met mijn iMac en MacBook zonder dat ik fysiek met de computer moet verbinden…

Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met Mobile Me op een Android toestel. Is dit ook mogelijk (al dan niet native)?

Wat met liedjes? Is er een manier om muziek, podcast en films te syncen?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
piesnot

piesnot

• Lid sinds 08 juni 2009
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2009
  • 13:55

Stekeltje;8646
Hallo iedereen,

Mijn eerste bericht op dit forum/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Op dit moment ben ik nog in het bezit van een iPhone 3GS. Leuk toestel, maar… Wat me tegenvalt is dat Apple alles lekker gesloten houdt en maar weinig customization aanbied. Android komt hier wel super goed mee weg!

Echter een ding houdt me nog tegen… Mobile Me… Deze service van Apple vind ik super goed, ik krijg direct al mijn mails gepushed naar de iPhone, mijn contacten, Kalenders staan steeds in sync met mijn iMac en MacBook zonder dat ik fysiek met de computer moet verbinden…

Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met Mobile Me op een Android toestel. Is dit ook mogelijk (al dan niet native)?

Wat met liedjes? Is er een manier om muziek, podcast en films te syncen?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

je gmail contacten, calender en mail worden gesynced, uiteraard zowel van/naar je android-phone(s) als van/naar je pc('s) want beide zijn hier email-clients.

'n Standaard email client is beschikbaar op je android-phone, hiermee kan je meerdere (ook niet gmail-accounts) pop3'en en smtp'en, er zijn vele alternatieve email-clients beschikbaar, o.a. K-9 Mail v1.010 Applicatie voor Android | Communicatie

http://androidcommunity.com/forums/f9/share-your-podcast-10739/

http://androidcommunity.com/search-results/?cx=017851861752515053703%3Adle5heha-we&cof=FORID%3A11&ie=UTF-8&q=podcast+sync&sa.x=0&sa.y=0&sa=Go#1096

http://androidcommunity.com/search-results/?cx=017851861752515053703%3Adle5heha-we&cof=FORID%3A11&ie=UTF-8&q=%22mobile+me%22&sa.x=0&sa.y=0&sa=Go#534

Bewerkt (22 april 2013 12:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren