Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

MrBean14

MrBean14

• Lid sinds 10 juni 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2011
  • 19:48

Hoi hoi,

ik heb vorige week in Florida een HTC MyTouch Purple gekocht voor mijn vrouwtje.
Nu blijkt dat deze GSM niet kan gesynchroniseerd worden met de Outlook gegevens.

Heeft iemand enig idee hoe we toch de Outlook gegevens in kunnen laden, al is het maar éénmalig ?

Groetjes,

Davy

Bewerkt (7 juni 2011 19:48)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 19 juni 2011
  • 00:59

Ik heb je topic even naar het algemene vragen gedeelte verplaatst. Hier heb je meer kans op een reactie, gezien we geen MyTouch sectie hebben, en dat er vrijwel niet gekeken wordt onder HTC toestellen algemeen. De meeste mensen kijken alleen naar specifieke toestellen.

Bewerkt (19 juni 2011 00:59)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

MrBean14

MrBean14

• Lid sinds 10 juni 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 20:14

Sander,

bedankt voor het verplaatsen.
Echter, ik heb ondertussen zelf een oplossing gevonden. Aangezien ik de oplossing niet voor mezelf wil houden, hier wat ik gedaan heb : Ik heb het programma MyPhoneExplorer gedownload en ook als APP geinstalleerd op de GSM. Hiermee kan ik zonder problemen Outlook synchroniseren met de GSM ! Opgelost ! :-)

Groetjes,

Davy

Bewerkt (19 juni 2011 20:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren